Розгляньте картину художника та укажіть домінантний вид:
На рисунку зображено різноманітність екосистем. Укажіть найстійкішу екосистему та причину стійкості екосистеми:
Розгляньте екосистему та дайте їй характеристику:
Проаналізуйте схему процесу. Який біологічний процес зображений схематично?
Розгляньте схему ланцюга живлення та укажіть його:
Вам запропонований ланцюг живлення. Використовуючи правило 10% укажіть масу продуцентів, якщо консумент ІІІ порядку 45 кг
Схематично зображено ланцюг живлення. Укажіть тип ланцюга живлення та цифру якою підписано редуцентів:
Проаналізуйте схему та укажіть зображений процес:
Кожне рослинне угруповання характеризується ярусністю, як наприклад рослини лісу зображені на малюнку. Чого досягається ярусністю у екосистемі:
Із запропонованих організмів укажіть редуцента:
Зазначте організм, який може займати різні трофічні рівні у ланцюгах живлення:
Ланцюг живлення: яблуня - листожерка - синиця - кішка. Укажіть організм у якого в процесі життєдіяльності не відбувається вторинна продуктивність:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома