Вихідне тестування. І

Додано: 29 квітня 2023
Предмет: Хімія, 11 клас
Тест виконано: 175 разів
8 запитань
Запитання 1

Вкажіть сполуку, яка утворюється при взаємодії алюмінію з водою:

варіанти відповідей

Al2O3

Al(OH)3

 K[Al3(OH)6]

H2O2.

Запитання 2

Відрізнити синтетичне волокно від натурального можна:

варіанти відповідей

за продуктами горіння      

за запахом    

з допомогою індикатора.

Запитання 3

Речовина, яка є мономером целюлози – це:


варіанти відповідей

С12Н22О11     

СН3 NH2COOH    

С6Н12О6     

С3Н5(ОН)3

Запитання 4

Встановіть генетичну послідовність сполук:

a) Сu;            б) Cu(OH)2;            в) CuO;            г) CuCl2.

варіанти відповідей

а, б, в, г

а, в, г, б

г, а, б, в,

в, б, а, г

Запитання 5

Оберіть з переліку речовин формули кислот:

а) НСОН             б) СН3СООН         в) СН3 СОСН3

г) С6Н5СООН     д) С3Н5(ОН)3         є) НСООН.

варіанти відповідей

а, б, в

б, в, д

б, г, є

в, г, є

Запитання 6

Виберіть послідовність процесів за схемою:

Сахароза → глюкоза → етанол → етилметаноат → метанова кислота. Додатково надішліть запис відповідних реакцій.

варіанти відповідей

гідроліз, бродіння, естерифікація, гідроліз

бродіння, гідроліз, естерифікація, гідроліз

естерифікація, гідроліз, бродіння, гідроліз

гідроліз, естерифікація, гідроліз, бродінння

Запитання 7

Який об’єм вуглекислого газу виділиться при взаємодії 12 г магній карбонату з 160 г хлоридної кислоти? Виберіть відповідь. Додатково надішліть повний запис розв'язання задачі.

варіанти відповідей

98 л

49 л

22,4 л

3,2 л

Запитання 8

Установіть відповідність між йоном та явищем, що супроводжує якісну реакцію:

1)   Fe 2+               а) утворення зеленого осаду

2)   Сl -                 б) утворення жовтого осаду

3)   PO4 3-              в) утворення білого «молочного» осаду

4)   NH4 +              г) утворення білого «сирнистого» осаду

                                 д)поява запаху

варіанти відповідей

1а, 2б, 3в, 4г

2г, 3б, 4д, 1а

3а,4б, 1д, 2в

4а, 1в, 2б,3д

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест