Скільки періодів виділяють у творчості Т.Шевченка?
До останнього періоду творчості Т.Шевченка належать усі твори, ОКРІМ ...
Самоусвідомлення поетом своєї творчості - це основний мотив...
Триптих Т.Шевченка, написаний у Нижньому Новгороді, складається з таких творів:
За жанром вірш "Доля" - це ...
У цьому вірші відтворена мрія поета про одруження й родинне щастя - ...
Вірш "Росли укупочці, зросли..." є зразком лірики ...
Установи відповідність між художнім засобом та прикладом.
1. Тавтологія
2. Епітет
3. Риторичне запитання
4. Порівняння
А Любов безвічную, сугубу / На той світ тихий принести.
Б Росли укупочці, зросли; / Сміятись, гратись перестали.
В А ти збрехала. / Які з нас люде? Та дарма!
Г Ти сіяла, пишалася, / Як квіточка в полі!
Д Ходімо дальше, дальше слава, / А слава - заповідь моя.
Пісні релігійного змісту, створені біблійним царем Давидом - це ...
Твір "Ісаія. Глава 35" належить до літературного роду ...
"Німим отверзуться уста;
Прорветься слово, як вода..."
В уривку використано ...
Радуйся, земле, не повитая
Квітчастим злаком! Розпустить,
Рожевим крином процвіти!
Виділене слово в уривку означає ...
Подражаніє - це ...
Хто такий Ісаія?
Установи відповідність між прикладами і художніми засобами із твору "Ісаія.Глава 35".
1.І процвітеш, мов Іорданові святії.
2. Радуйся, ниво неполитая!
3. На землю правда прилетить, / Хоч на годиночку спочить.
4. Квітчастим злаком.
А Епітет
Б Порівняння
В Гіпербола
Г Риторичне запитання
Д Персоніфікація
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома