Ти підготував/підготувала підручник для роботи над тестом?
Чи уважно ти прочитав/прочитала усі вірші вдома?
З ким порівнює авторка вірша наш державний герб?
Якими прикметниками описано герб?
Яка сила у нашому гербі?
Звитяга - це.....
Про який погляд у майбуття сказано у поезії "Український герб"?
Як описана козацька відвага у поезії "Український герб"?
Добери правильну риму, що використовується у вірші "Український герб", до слів "крила" і "відчуття".
Переходимо до поезії "МОВА". Готовий? Готова?
Скільки строф у вірші?
У якому рядку вказані усі синоніми до слова "ліс"?
З чим порівнюється мова у вірші?
Хурделиця, віхола, завія, завірюха, хуртовина, хуга, заметіль - це слова-....
Знайдіть усі прикметники, що описують мову у вірші?
Закінчи віршовані рядки поезії.
Нас далеке чути, нас далеко видно.
Дмуть вітри історії в наші паруси.
Розвивайся й далі, мово наша рідна,
______________________________
Яке побажання мові висловлює автор вірша?
Переходимо до поезії "Вишиванка". Готовий? Готова?
Які нитки просила авторка вірша для своєї вишиванки у квіточки?
Рано-вранці, на світанку,
Вишиваю вишиванку.
У зеленім житі
Буду ворожити.
Попрошу у неба
_________________
Попрошу у квітки
Чарівної .......
Яке значення має слово "красна" у слвосполученні "доля красна"?
Яку головну думку мають поезії "Вишиванка", "Мова", "Український герб"?
Чи цікаво було тобі працювати над тестом?
До якого вірша я б намалював/намалювала ілюстрацію?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома