Властивості функції

Додано: 19 листопада 2024
Предмет: Алгебра, 9 клас
12 запитань
Запитання 1

Вказати область визначення та область значення функції, графік якої зображений на рисунку

варіанти відповідей

D(y): xϵ[-3;3]; E(y): xϵ[-2;2,5]

D(y): xϵ[-10;10]; E(y): xϵ[-4;4]

D(y): xϵ[-4;4]; E(y): xϵ[-10;10]

D(y): xϵ[-10;-2]; E(y): xϵ[-4;0]

D(y): xϵ[-4;0]; E(y): xϵ[-10;-2]

Запитання 2

Вкажіть нулі функції.

варіанти відповідей

-10; -5; 0; 4; 10

-8; -3; 0; 2; 8

-10; -8; 3; 10

-4; 0; 4

Запитання 3

За графіком знайдіть проміжки, на яких функція набуває додатних значень

варіанти відповідей

(-4;0)∪(0;4)

(-10;-5)∪(0;4)

[0;4]

[-4;0]

Запитання 4

За графіком знайдіть проміжки, на яких функція набуває від’ємних значень

варіанти відповідей

(-5;0)∪(4;10)

[-5;0]∪[4;10]

(-10;-5)∪(0;4)

[-10;-5]∪[0;4]

Запитання 5

Вказати область визначення та область значення функції, графік якої зображений на рисунку

варіанти відповідей

D(y): xϵ[0;11]; E(y): xϵ[-4;4]

D(y): xϵ[-6;4]; E(y): xϵ[-2;11]

D(y): xϵ[-2;11]; E(y): xϵ[-6;4]

D(y): xϵ[-4;4]; E(y): xϵ[0;11]

Запитання 6

Вкажіть нулі функції.

варіанти відповідей

-4

-4; 2; 9

2; 9

-4; 2; 4; 9

Запитання 7

За графіком знайдіть проміжки, на яких функція набуває додатних значень

варіанти відповідей

 (2;9)

(0;4)

(0;11)

[0;11]

[0;4]

[2;9]

Запитання 8

За графіком знайдіть проміжки, на яких функція набуває від’ємних значень

варіанти відповідей

(-6;0)

(-2;6)

(6;9)

[-2;2)∪(9;11]

Запитання 9

Вказати область визначення та область значення функції, графік якої зображений на рисунку

варіанти відповідей

D(y): xϵ[-5;5]; E(y): xϵ[-1;1]

D(y): xϵ[-6;6]; E(y): xϵ[-3;3]

D(y): xϵ[-3;3]; E(y): xϵ[-6;6]

D(y): xϵ[-1;1]; E(y): xϵ[-5;5]

Запитання 10

Вкажіть нулі функції.

варіанти відповідей

-6; -2; 6

-6; 6

-5; -2; 0; 5

-3; -1; 1; 3

Запитання 11

За графіком знайдіть проміжки, на яких функція набуває додатних значень

варіанти відповідей

[-6;-5)∪(-2;0)∪(2;5)

(0;3)

(-5;-2)∪(5;6]

(-5;-2)∪(0;2)∪(5;6]

Запитання 12

За графіком знайдіть проміжки, на яких функція набуває від’ємних значень

варіанти відповідей

[-6;-5)∪(-2;0)∪(2;5)

(-5;-2)∪(0;2)∪(5;6]

(-3;3)

[-6;-5)∪(2;5)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест