8 інформатика. Властивості та методи елементів керування. Прапорець, перемикач.

Додано: 26 березня 2023
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 129 разів
12 запитань
Запитання 1

Перемикачі створюються за допомогою команди...

варіанти відповідей

Checkbutton

Value

IntVar

Radiobutton

Запитання 2

Прапорці створюються за допомогою команди...

варіанти відповідей

Radiobutton

IntVar

Checkbutton

Print

Запитання 3

Якщо у вікні розміщено кілька перемикачів, чи можна серед них вибрати декілька?

варіанти відповідей

так

ні

за винятком ситуаціїї

Запитання 4

Якщо у вікні розміщено кілька прапорців, чи можна серед них вибрати декілька?

варіанти відповідей

так

ні

за винятком ситуаціїї

Запитання 5

Група перемикачів створюється за допомогою додаткової змінної...

варіанти відповідей

get

Radiobutton

Checkbutton

IntVar

Запитання 6

Щоб дізнатися в ході виконання проєкту, який з перемикачів вибрано, потрібно використати метод:

варіанти відповідей

get()

.set()

.mainloop()

.place()

Запитання 7

Ім’я елемента керування, на якому розташовано прапорець

варіанти відповідей

text

variable

window

Запитання 8

Посилання на змінну, як правило, типу IntVar, яка зберігає стан прапорця

варіанти відповідей

variable

window

onvalue

off value

Запитання 9

Щоб надати значення, використовують метод:

варіанти відповідей

get()

Value

set()

Запитання 10

Перемикач завжди використовують у групі, причому увімкненим може бути

лише

варіанти відповідей

один перемикач

два перемикачі

три перемикачі

безліч перемикачів

Запитання 11

Команда повного розгалуження в мовах програмування має такий загальний вигляд:

варіанти відповідей

 if <логічний вираз>:

   <послідовність команд>

 if <логічний вираз>:

   <послідовність команд 1 >

else:

   <послідовність команд 2 >

 if <логічний вираз>:

   <послідовність команд 1 >

or:

   <послідовність команд 2 >

Запитання 12

Ще однією формою команди розгалуження в мові Python є команда багатоальтернативного розгалуження:

варіанти відповідей

 if <логічний вираз 1>:

   <послідовність команд 1>

elif <логічний вираз 2>:

   <послідовність команд 2>

elif <логічний вираз 3>:

   <послідовність команд 3>

else:

   <послідовність команд N>

 if <логічний вираз 1>:

   <послідовність команд 1>

or <логічний вираз 2>:

   <послідовність команд 2>

or <логічний вираз 3>:

   <послідовність команд 3>

else:

   <послідовність команд N>

 if <логічний вираз>:

   <послідовність команд 1 >

else:

   <послідовність команд 2 >

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест