графічні об’єкти, розташовані на вікні і програми для показу або введення даних, виконання дій або полегшення роботи: текстові поля,списки,перемикачі,
кнопки, прапорці -це
Рух миші - це
Змінити властивість об’єкта під час
виконання програми можна за
допомогою методу:
Для опрацювання натиснення на кнопку в
конструкторі кнопки потрібно встановити параметр
клацання лівою кнопкою миші
клацання правою кнопкою миші
клацання середньою кнопкою миші
подвійне клацання лівою кнопкою миші
створення
інформаційного вікна зі значком і
текстовим повідомленням
створення вікна попередження зі
значком і текстом попередження
створення вікна оповіщення про
помилку зі значком і текстом
повідомлення про помилку
натискання клавіші Enter
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома