Спосіб, у який товаровиробники надають споживачу інформацію про товар чи послугу, називається:
Ситуація, за якої споживачі визначають поведінку виробників товарів називається
Нетривале панування певного стилю в будь-якій сфері життя або культури, популярність, що швидко минає називається
Елементи соціальної та культурної спадщини, що передаються з покоління у покоління і зберігаються в певних суспільствах та соціальних групах упродовж тривалого часу називається
Нетривале панування певного стилю в будь-якій сфері життя або культури, популярність, що швидко минає називається
Світогляд і світовідчування, поведінка і специфічні дії, засновані на вірі в існування бога або богів, надприродного
Те, що ви відчуваєте, дивлячись на товар, який хочете придбати називається
Молода сім`я на хрестини доньки купує хрестик, іконку, крижму під впливом:
Мама, коли вирішила купити нову сукню у магазині, який надає знижку усім покупцям у день їх народження, зробила це під впливом
Українці купують вишиванки під впливом
Коли банк у рекламному оголошені обіцяє надати кредит на товар без відсотків без комісій і на термін 36 місяців, то він застосовує рекламний метод
Недоліками впливу реклами на прийняття споживачем рішення про покупку товару є:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома