Вставні слова і речення (до уроку в 11 класі, профіль)

Додано: 8 квітня
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 59 разів
12 запитань
Запитання 1

Вставне слово є в реченні …



варіанти відповідей

А. Чужі недоліки видно краще.

Б. Із пагорба видно чудові сільські краєвиди.

В. Сьогодні видно не наш день.

Г. Сьогодні видно вашу роботу.

Запитання 2

Вставне слово є в реченні …


варіанти відповідей

А. Очевидно ми прийшли занадто швидко.

Б. Очевидно – вставне слово.

В. Було очевидно кого відберуть у десятку кращих спортсменів року.

Г. Очевидно й неймовірно – однорідні члени речення.

Запитання 3

НЕМАЄ вставленої конструкції в реченні (розділові знаки опущено)…


варіанти відповідей

А Коні були завжди тільки кіньми натомість люди як відомо стають усім на світі.

Б І коли наші руки зустрічаються вічна історія із цими руками Клавдія Петрівна втрачає свідомість.

В У травні каштани як я люблю цю пору вибухають білими салютами.

Г Вузенький хідник витканий зі смужок різнокольорового ганчір'я хтось розкинув його сушитися уздовж парканчика теж був раритетним.

Запитання 4

Правильно поставлено розділові знаки в реченні …



варіанти відповідей

А Кожен має посадити в житті, принаймні, одне дерево.

Б Товариш, видно: не зрозумів жарту.

В Горе, кажуть, за горе чіпляється.

Г Моє серце мабуть болітиме, як не стрінемось ми в житті.

Запитання 5

Пунктуаційну помилку допущено в реченні …


варіанти відповідей

А Кажуть, карлики так дрібніють, що непомітно можуть залізти в душу.

Б А мої друзяки, чесно кажучи, не з хороброго десятка.

В Народу були зав'язані очі, а він, проте, повертав обличчя туди де рокотали грізні струни Тараса Шевченка.

Г Мар'яна невдоволено хитнула головою, проте, взяла зі столу сорочку.

Запитання 6

НІКОЛИ не буває вставним слово …


варіанти відповідей

А уявіть

Б принаймні

В можливо

Г без сумніву.

Запитання 7

Визначте, що виражає вжите у реченні вставне слово.

Може, за все своє життя було йому ніколи побачити таке прекрасне і таке глибоке небо (О.Довженко).

варіанти відповідей

А. Упевненість або невпевненість у повідомленні.

Б. Почуття (емоційна оцінка повідомлюваного).

В. Ввічливість для активізації бесіди.

Г. Вказівку на джерело повідомлення.

Ґ. Послідовність викладу думок, зв'язок їх між собою.

Запитання 8

З’ясуйте, в якому з речень вставне слово не виділене.


варіанти відповідей

А. Здавалось, пісні пахнуть, квіти співають, місяць дзвенить (П.Панч).

Б. Перечитав я Ваші байки… Видно, вони у Вас, як казав колись Гоголь, не витанцювались (Панас Мирний).

В. А то, бачте, я сам натягнув на кота заячу шкуру й по садив біля телеграфного стовпа, на дорозі, де мав іти той бідолаха-бухгалтер… (Остап Вишня).

Г. Але ж у нас посвідчить всяк вони не скаржились ні на що (Леся Українка).

Запитання 9

Виділіть четверте «зайве» речення.



варіанти відповідей

А. І ось, нарешті, вершина (О. Гончар).

Б. А Ярема – страшно глянуть – по три, по чотири так і кладе (Т. Шевченко).

В. Брянський оцінював бій не лише за його результатами, хоч це, звичайно, головне (О. Гончар).

Г. Ми не є смиренні (всім смирення досить), – ми свідомість людства, що протест підносить! (П. Тичина).

Запитання 10

Укажіть, яке із виділених слів до вставних слів не належить.



варіанти відповідей

А. І навіть в Арктиці суворій проб’ються може ручаї (Л.Дмитренко).

Б. Була чудова золота пора, яку звичайно так і звуть – київська осінь (М.Терещенко).

В. І ось раптом хребет розломився, вогняна тріщина прокотилась впоперек нього, до самого низу (О.Гончар).

Г. Як хоч, а річку кажуть перескоч (Панас Мирний).

Запитання 11

Як підкреслюються звертання та вставні слова?

варіанти відповідей

А. Як підмет?

Б. Як додаток?

В. Ніяк не підкреслюються

Г. Як обставина.

Запитання 12

Знайдіть речення, у якому слово «здається» НЕ є вставним:



варіанти відповідей

А. Він скочив на ноги і здавалося заповнив собою всю хатину.

Б. Вона зупинилася перевести подих, а тоді знову заговорила, розповідаючи здається те, що пекло їй серце багато років.

В. Цей звук здавався Гаррі сиреною.

Г. До дядька Вернона здається знову повернулася відвага.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест