Наука про життя в усіх його проявах -це
Кількісні зміни в організмі, збільшення його розмірів - це
Здатність організмів відповідати на впливи
зовнішнього середовища (світло, температура, дотик, склад води,
їжа тощо) - це
До клітинних форм живих організмів належать
До емпіричних методів не належить
Метод, при якому об’єкт або
явище вивчають без втручання в нього, фіксують,
вимірюють лише його властивості.
Система постійних спостережень за
станом і перебігом процесів, що проводяться
тривалий час.
Найпоширенішим методом дослідження живої природи, коли дослідник тільки спостерігає і не вливає на перебіг подій, є:
Штучне створення процесів життєдіяльності, біологічних систем за допомогою їх спрощеної імітації -
Розділ біології, що вивчає будову тканин живих організмів, називається -
Укажіть метод, який застосовується під час опрацювання результатів дослідження:
Цей метод біологічних досліджень широко застосовували вчені давнини під час збирання фактичного матеріалу. Практично до 18 ст. біологи використовували його для систематизації рослин і тварин. У сучасних умовах за його допомогою досліджують макро- і мікроструктури, відкривають нові види організмів. Укажіть цей метод -
Наука, що вивчає взаємодію організмів і середовища -
.......рівень життя пов'язаний з організацією специфічних для живих організмів органічних сполук, їхньою взаємодією між собою і з неорганічними речовинами.
Основні властивості живого.
Проаналізуйте характеристики об'єкта, зображеного на малюнку, та виберіть правильні.
І. Об'єкт існує одночасно на двох рівнях організації живої матерії
ІІ. Об'єкт не здатний до самооновлення та самовідтворення
Назвіть рівень організації життя найвищого порядку, склад, структура і властивості якої визначаються функціонуванням живих організмів.
Назвіть рівень організації життя, зображений на малюнку
Назвіть рівень організації життя, зображений на малюнку
Найнижчий рівень біологічної організації:
Який рівень організації живого зображений на малюнку?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома