Вступ, біологія 7 клас

Додано: 12 вересня
Предмет: Біологія, 7 клас
12 запитань
Запитання 1

Комплекс наук, які вивчають різноманіття організмів, процеси, що в них відбуваються та угрупування організмів

варіанти відповідей

біологія

екологія

ботаніка

природознавство

Запитання 2

Вивченням клітини займається

варіанти відповідей

цитологія

мікологія

гістологія

екологія

Запитання 3

Гриби вивчають у галузі

варіанти відповідей

мікологія

зоологія

ботаніка

цитологія

Запитання 4

Вивченням взаємозв'язків організмів між собою та з довкіллям займається

варіанти відповідей

екологія

біологія

еволюціологія

природознавство

Запитання 5

Різноманіття життя в усіх його проявах - це...

варіанти відповідей

природа

організми

біорізноманіття

систематика

Запитання 6

Вкажи зобреження, яке ілюструє генетичне біорізноманіття

варіанти відповідей
Запитання 7

Вивчення біорізноманіття сукупності усіх видів організмів, які населяють певну територію здійснюється на рівні

варіанти відповідей

генетичного біорізноманіття

екосистемного біорізноманіття

видового біорізноманіття

всі відповіді вірні

Запитання 8

Вкажіть метод, який полягає в дослідженні та демонструванні структур, функцій, процесів за допомогою їхньої імітації

варіанти відповідей

моделювання

математично-статистичний

моніторингу

порівняльно-описовий

Запитання 9

Галя цікавиться різними породами собак, особливо коргі та шпіцами. Що саме є об'ктом її цікавості?

варіанти відповідей

генетичне різноманіття

екосистемне різноманіття

видове різноманіття

збереження біорізноманіття

Запитання 10

Прочитайте визначення: «Агентність – це вміння і здатність людини впливати на світ навколо та брати відповідальність за вчинки, долучатися до активних дій, сприяти поліпшенню життя та світу навколо». Виберіть одне або кілька тверджень, які відповідають прояву агентності в учнівства.

варіанти відповідей

Діти, повертаючись зі школи, допомогли дівчинці зняти кошеня з дерева

Петро та Соломія разом з однокласниками/однокласницями збирають пластикові кришечки для перероблення

 Сусіди Марійки та Макара все сміття викидають в один сміттєвий бак.

Учні та учениці з 7 класу школи Х щодня використовують у шкільній їдальні пластикові стаканчики та викидають їх у сміття

Учні та учениці 7 класу школи Y щотижня волонтерять у притулку для тварин, прибирають клітки та гуляють з тваринами

Запитання 11

На занятті гуртка «Юний дослідник» діти з учителем планували наукове дослідження: «Визначення залежності продуктивності курчат породи Х від складу кормів». Установіть послідовність етапів цього дослідження. 

1. Проводимо зважування на кожен п’ятий день дослідження протягом місяця, результати заносимо в таблицю.

2. З’ясовуємо, що курчата породи Х залежно від вигодовування можуть набирати масу в межах 50–100 грамів на місяць

3.  Аналізуємо результати дослідження, визначаємо, який корм дав кращий приріст у курчат.

4. Зображуємо у вигляді графіка приросту дані з таблиці про зважування.

5. Робимо висновок, як впливають на приріст курчат звичайні та комбіновані корми.

6. Обираємо для дослідження три групи курчат одного віку породи Х, готуємо звичайні та два різні комбіновані корми.

варіанти відповідей

6-1-4-3-2-5

6-2-3-5-4

1-2-3-4-5-6

6-4-1-2-3-5

Запитання 12

Під час роботи над проєктом учні й учениці обговорювали, як батьки застосовують біологічні знання у професійній діяльності. Учень висловив думку, що для роботи у власному овочевому магазині приватному підприємцеві знання з біології не потрібні. Учениця сказала, що її мама працює лаборантом у цитологічній лабораторії і постійно застосовує знання з біології. Хто каже правильно?

варіанти відповідей

лише учень

лише учениця

обоє помиляються

обоє мають рацію

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест