Вступ. "Розстріляне Відродження". літературний авангард. Поетичне самовираження. "Київські неокласики."

22 запитання
Запитання 1

До неокласиків не належать

варіанти відповідей

М. Зеров

В.Свідзинський

М.Рильський

М.Семенко

М.Драй-Хмара

Запитання 2

Засновником і лідером українського футуризму був

варіанти відповідей

 М. Семенко

 М. Рильський

Осип Турянський

Запитання 3

Чотирнадцятирядкова строфа п’яти- або шестистопного ямба, що складається з двох чотиривіршів і двох тривіршів із римуванням, називається

варіанти відповідей

одою

сонетом

гімном



верлібром

Запитання 4

Стиль ранньої лірики Павла Тичини – це


варіанти відповідей

кларнетизм

футуризм

експресіонізм

неоромантизм

Запитання 5

Перша збірка поезій П.Тичини має назву

варіанти відповідей

"Замість сонетів і октав"

"Вітер з України"

"Сонячні кларнети"

"Плуг"

Запитання 6

У якому вірші Павло Тичина відтворив трагічні події під Крутами?

варіанти відповідей

«Пам’яті тридцяти»

«На майдані»

«Загупало в двері прикладом»

«Вітер з України»

Запитання 7

За жанром “Пам’яті тридцяти” – це...

варіанти відповідей

медитація    

послання     

сонет

реквієм

Запитання 8

Головний мотив поезії «О панно, Інно…»

варіанти відповідей

Краса людських почуттів

Докір через нерозділене кохання

Гімн жінці

Туга за втраченим коханням

Запитання 9

Із зображенням на картині пов'язаний твір

варіанти відповідей

"Різдво"

"Любіть Україну!"

"Пам'яті тридцяти"

"О слово рідне! Орле скутий!.."

Запитання 10

Чому період у літературі 20 -30 х років ХХ ст. називають «Розстріляним відродженням»?

варіанти відповідей

на ці роки припав штучний голодомор;

видана поема В. Сосюри «Розстріляне відродження»

покінчив життя самогубством засновник літературної дискусії М.Хвильовий;

почалися масові арешти письменників за сфабрикованими звинуваченнями;

Запитання 11

Індивідуально-авторський стиль, який отримав назву «кларнетизм» проявляється в поезії

варіанти відповідей

А) «Арфами, арфами…»


Б) «У теплі дні збирання винограду»


В) «Солодкий світ»


Г) «Річний пісок слідок ноги твоєї»

Запитання 12

Укажіть, до якого різновиду лірики належить поезія Є.Плужника «Вчись у природи творчого спокою…»:


варіанти відповідей

пейзажної

інтимної

філософської

патріотичної

Запитання 13

Провідна ідея вірша "Вчись у природи творчого спокою..."

варіанти відповідей

Треба бути спокійною людиною

Творчість у людині - головне

людина повинна гармоніювати з природою

Запитання 14

Вірш Є.Плужника "Ніч...а човен - як срібний птах!.." сповнений відчуттям ...

варіанти відповідей

зневіри в людях

стоїцизму

вітаїзму

Запитання 15

У романтиків образ човна символізує ...

варіанти відповідей

пристрій для риболовлі

прихисток для закоханих

людську долю

Запитання 16

Із чим порівнюється човен у поезії Є.Плужника?

варіанти відповідей

Із зорею

Із птахом

Із ракетою

Із блискавкою

Запитання 17

Установіть відповідність між прикладом художнього засобу і його назвою

золотий небесний квіт

варіанти відповідей

метафора

епітет

порівняння

риторичний оклик

Запитання 18

Сонет "У теплі дні збирання винограду ..." це гімн...

варіанти відповідей

любові та молодості

вірності та любові

 красі природи

 красі мистецтва

Запитання 19

"Розстріляне відродження" - термін, який визначає покоління митців, знищених

варіанти відповідей

на зламі ХІХ - ХХ століть

у 40-50-х роках ХХ ст.

у 50-60-х роках ХХ ст.

у 20-30-х роках ХХ ст.

Запитання 20

Укажіть мистецькі або літературні угрупування, які виникли на початку ХХ ст.?

варіанти відповідей

Аспанфут

Гроно

ВАПЛІТЕ

Божествений сад

Запитання 21

У чому трагедія долі П.Тичини?

варіанти відповідей

він тяжко хворів

його розстріляли

він втратив усю родину

він мусив писати в угоду владі, а не те, що відчував

Запитання 22

Провідна ідея поезії "Солодкий світ..." М. Рильського

варіанти відповідей

захоплення красою й величчю світу 


кохання дає змогу побачити світ у всіх його барвах і у всій красі


ліричний герой захоплюється красою своєї коханої і в тому бачить красу й усього світу.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест