Як не загубити вхідного листа і себе у завалах кореспонденції. Тест для діловода

10 запитань
Запитання 1

Орест Омелянович доручив помічниці Стефанії надіслати таємні конфіденційні документи для важливого клієнта підприємства. Стефанія розмірковує. Яким видом зв’язку скористатися, щоб надіслати таку кореспонденцію?

варіанти відповідей

пошта

кур’єрська служба

фельд’єгерський зв’язок

електрозв’язок

Запитання 2

Стефанія ознайомлює Соломію зі специфікою роботи діловода. Хто приймає та опрацьовує вхідні документи на великому підприємстві?

варіанти відповідей

експедиція або спеціальний працівник служби діловодства (експедитор)

працівник, відповідальний за організацію діловодства

діловод

Запитання 3

Вранці дорогою на роботу Стефанія дістала з корпоративної поштової скриньки стос листів. Незабаром приніс пакети кур’єр. Першим її бажанням було — роздати кореспонденцію адресатам. Однак дівчина вчасно зупинилася і вирішила переглянути листи. Що вона має перевірити?

варіанти відповідей

цілісність конвертів і пакетів

наявність усіх аркушів і додатків

усі відповіді правильні


Запитання 4

Стефанія переглядає надписи на листах — «Терміново», «Вручити негайно», «Особисто», «Підлягає поверненню до служби діловодства». На якій кореспонденції вона має зазначити години і хвилини одержання?

варіанти відповідей

з надписами «Терміново», «Вручити негайно»

з позначкою «Особисто»

з відміткою чи штампом «Підлягає поверненню до служби діловодства»

Запитання 5

Стефанія переглядає величезний документ, який уміщує ще й до десятка додатків. Чи має вона проставити відмітку про надходження на кожному аркуші кожного додатка?

варіанти відповідей

так

ні, вона має продублювати відмітку про надходження на першому аркуші кожного додатка

ні, відмітки ставити не потрібно


Запитання 6

На підприємство приходить різноманітна кореспонденція. Це запрошення, рекламні листи, прайс-листи, каталоги, вітальні листи, повідомлення про зустрічі й перемовини, журнали, брошури, листи з відміткою «Особисто», програми конференцій, нарад тощо. До якого стосу паперів Стефанія має долучити ці документи?

варіанти відповідей

документи, що підлягають реєстрації

документи, що не підлягають реєстрації.


Запитання 7

Стефанія аналізує вхідну кореспонденцію, щоб визначити, куди її передати — керівникові підприємства, заступникам чи в підрозділи. Зазвичай більшість надходжень адресована саме керівникові підприємства. Які документи Стефанія має передавати шефу?

варіанти відповідей

документи від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, органів вищого рівня

найважливіші документи


повторні й колективні звернення громадян

усі відповіді правильні.

Запитання 8

Документ на підприємство надійшов повторно, є продовженням обговорення, містить посилання на інші документи. Тобто керівникові, щоб ухвалити рішення, знадобляться додаткові матеріали. Що має зробити Стефанія?

варіанти відповідей

викласти у супровідній записці історію листування

підкреслити ключові фрази у великому документі або документі без заголовка

усі відповіді правильні

усі відповіді неправильні


Запитання 9

Стефанія перебирає конверти з-під вхідних листів. Вона збентежена — не знає, що з ними робити. Підкажіть їй, коли конверти можна знищити?

варіанти відповідей

документи надійшли із запізненням і строк їх виконання минув

адресат зазначений у документі

за конвертом можна визначити адресу й прізвище відправника, час відправлення й одержання документа

конверт містить службові відмітки — «Для службового користування», «Цінне», «Рекомендоване», «Терміново» тощо

Запитання 10

Перевіряти правильність надходження документів до підприємства, відповідність вкладень у конверті даним про них, зазначеним у супровідному листі, — обов’язок Стефанії. Вона виявила, що у додатках, указаних у супровідному листі, бракує сторінок. Як Стефанія має вчинити?

варіанти відповідей

не реєструвати такого документа

надіслати відправникові відповідний письмовий запит

скласти акт про відсутність сторінок у конверті

усі відповіді правильні

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест