Як звати подругу, яка запропонувала героїні твору завітати до соціальних мереж?
Чи дозволяли героїні твору батьки заходити до соціальних мереж у будь-який час?
Чи сподобалось дівчинці спілкуватися в Інтернеті з іншими дітьми?
З ким познайомилася дівчинка у соціальній мережі?
Що розповіла дівчинка новому знайомому?
Ким виявився новий знайомий насправді?
Для чого потрібні правила?
Встановіть правильну послідовність частин твору.
1. Ну і що тут такого.
2. Мені пощастило ... цього разу.
3. Цілий новий світ!
4. Комп'ютери усюди!
5. Незнайомець біля футбольного поля.
6. Правила, правила, правила...
7. Комп'ютери все полегшують!
8. Якось нам було нудно.
9. Безпека.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома