За Г.Майстренком "Хитра лисиця"

Додано: 26 квітня 2021
Предмет: Літературне читання, 4 клас
Тест виконано: 67 разів
10 запитань
Запитання 1

Визнач жанр твору

варіанти відповідей

казка

легенда

байка

оповідання

Запитання 2

Познач, хто є головним персонажем твору.

варіанти відповідей

лісник

оповідач

лисиця

Запитання 3

Що спостерігали оповідач з лісником?

варіанти відповідей

як лисиця полювала на зайця

як лисиця вкрала курку

як лисиця ловила рибу

Запитання 4


Куди побігла лисиця?

варіанти відповідей

до лісу

до ставка

в поле

Запитання 5

Чому оповідачеві і лісникові не вдалося простежити лігво лисиці?

варіанти відповідей

бо вона замітала сліди пишним хвостом

бо вона бігла, петляючи, аби спутати свої сліди

бо вона провалилася крізь землю

бо вона несподівано залізла в нору

Запитання 6

Коли друзям все ж таки вдалося вислідити лисицю?

варіанти відповідей

восени

взимку

весною

влітку

Запитання 7

Де обірвалися сліди лисиці?

варіанти відповідей

коло двох могутніх дубів, що височили на галявині

коло двох розлогих ялин, що стояли на схилі балки

коло двох верб, що схилились над озером

Запитання 8

Де друзі побачили хвіст лисиці?

варіанти відповідей

він виглядав із борсукової нори

він виглядав з білчиного дупла

він визирав з старого лелечого гнізда

він визирав з ведмежого барлога

Запитання 9

Обери правильну послідоаність подій.

варіанти відповідей

1. Знайшли житло лисиці.

2. Спостерігали за риболовлею лисиці.

3. Ми обнишпорили всі кущі.

4. Натрапили на сліди на снігу.

1. Знайшли житло лисиці.

2. Ми обнишпорили всі кущі.

3. Натрапили на сліди на снігу.

4. Спостерігали за риболовлею лисиці.

1. Спостерігали за риболовлею лисиці.

2. Ми обнишпорили всі кущі.

3. Натрапили на сліди на снігу.

4. Знайшли житло лисиці.

Запитання 10

Що може визначити лісник по слідах тварин?

варіанти відповідей

коли і який звір пройшов

якого він кольору

він хворий чи здоровий

він спокійний чи стурбований

він радісний чи сумний

він тікає чи вистежує здобич

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест