Хто автор твору "Зачарована Десна"?
Головним героєм твору (уривку) є ...
Батько з дідом збиралися їхати на ...
Які предмети не брали із собою косарі?
У яке царство везли малого Сашка батько з дідом?
Чому чумаки надавали перевагу дерев'яним возам?
У творі Чумацький Шлях - це .....
Яка старовинна одиниця довжини згадується в уривку?
Яка рослина не згадується в уривку?
На якій річці відбувалася косовиця?
Яке село потрібно було проїхати по дорозі до Десни?
Хто не міг прожити без прокльонів і дня?
Жанр твору
Де народився Олександр Довженко?
На якій річці в уяві побував Сашко?
Який настрій викликала у Сашка поїздка на косовицю?
Як можна охарактеризувати Сашка?
Закінчіть речення:
Коли б спитав мене хто-небудь, яку я музику любив у ранньому дитинстві, який інструмент, яких музик, я б сказав, що більш за все я любив слухати...
Як звали собаку?
У Борзні на ярмарку батько загубив....
Картина, де були розподілені місця для всіх членів Сашкової родини, називалася....
О.Довженко належав до літературної організації
1921 р. митець працював завідувачем загального відділу при українському посольстві у місті
Композиційною особливістю твору ≪Зачарована Десна≫ є
Що більш за все на світі любив дід?
Кому з героїв твору належать слова: „Нічого в світі так я не люблю, як саджати що-небудь у землю, щоб проізростало”?
завідувач погодою в селі - це...
Батько
прабаба Марусина
Про кого йде мова?
“Він був письменний по-церковному й у неділю любив урочисто читати Псалтир..”
Про кого йде мова?
“Кашляв … часом так довго, що, скільки ми не старалися, ніхто не міг його як слід передражнити. Його кашель чув увесь куток.”
Про кого йде мова?
“ … у малині лежав повержений з небес маленький ангел і плакав без сліз. З безхмарного блакитного неба якось несподівано упав він на землю і поламав свої тоненькі крила коло моркви.”
“Благословенна будь, моя незаймана дівице…., що, згадуючи тебе вже много літ, я завжди добрішав, почував себе невичерпно багатим і щедрим. Так багато дала ти мені подарунків на все життя.”
У рядках мова йде про ...
Ким мати Сашка вважала діда Семена?
Ким були дід та прадід героя?
Прочитайте уривок («Зачарована Десна»),
…Кров лилася з них відрами, казанами. Вони то розбігалися, то кидались один на одного…
Який художній засіб використав автор в уривку?
Хто такий Мороз Морозенко?
Який художній засіб використано ось у цих цитатах з твору "Ой Морозе, Морозенку": «славний козаче», «буйне військо», «голова завзята», «тяжке горе», «білий світ»?
Дума "Маруся Богуславка" належить до:
З якого матеріалу була побудована темниця, у якій перебували невільники у творі "Маруся Богуславка"?
Скільки невільників було у неволі у творі "Маруся Богуславка"?
Скільки років невільники були у неволі у творі "Маруся Богуславка"?
Напередодні якого свята Маруся Богуславка захотіла визволити невільників?
Куди мав відправитись пан турецький з твору "Маруся Богуславка"?
Проклинаючи Марусю, козаки бажали їй, щоб вона:
Яким способом Маруся Богуславка хотіла визволити невільників?
Куди Маруся Богуславка радить утікати невільникам?
Що Маруся Богуславка просить передати своїм батькам?
До чого звикла Маруся Богуславка?
Жанр вірша "Чи не той то Хміль?"
Де відбуваються події в пісні "Чи не той то Хміль?"?
Жанр твору "Ой летіла стріла"...
Приліт трьох рябеньких зозуль у творі "Ой летіла стріла" - це...
1. Удовин син загинув від стріли у творі
1. Мати, сестра та кохана у творі «Ой летіла стріла» перетворилися на...
З якого фольклорного твору ці слова?
Вони його не стріляли
І на часті не рубали,
Тільки з нього, молодого,
Живцем серце виривали.
З якого твору рядки
«Ой визволи, Боже, нас, всіх бідних невольників,
З тяжкої неволі,
З віри бусурменської,
На ясні зорі,
На тихі води.
У край веселий,
У мир хрещений!»
Де поховали Морозенка в історичній пісня «Ой Морозе, Морозенку»?
З якого твору уривок
Ой, втікали вражі ляхи –
Погубили шуби...
Гей, не один лях лежить
Вищиривши зуби!»
Марусю Чурай уважають автором твору
Про що просить син свою матінку перед від’їздом («Засвіт встали козаченьки»):
Пісня Марусі Чурай «Віють вітри, віють буйні» стала частиною твору...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома