Загальні поняття про електропривод

Додано: 6 березня 2021
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 254 рази
30 запитань
Запитання 1

Порівняно з іншими системами електропривод має такі переваги:


варіанти відповідей

невеликі габарити, низький ККД, високий рівень автоматизації, екологічна чистота, висока вартість

високий ККД, надійність, високий рівень автоматизації, екологічна чистота, компактність

високий ККД, надійність, низький рівень автоматизації, низька вартість, екологічна чистота, компактність, великі габарити

низькі втрати потужності, невеликі габарити, низький ККД, високий рівень автоматизації, екологічна чистота

Запитання 2

Електродвигунний пристрій – це електротехнічний пристрій, призначений для перетворення:


варіанти відповідей

змінного струму в постійний

електричної енергії в механічну і навпаки

механічної енергії в електричну

теплової енергії в електричну

Запитання 3

Передавальний пристрій – це пристрій, який передає:


варіанти відповідей

електричну енергію

технічну характеристику привода

механічну енергію від електродвигунного пристрою до виконавчих органів робочої машини

інформацію

Запитання 4

До керуючих пристроїв відносяться:


варіанти відповідей

електродвигуни, генератори, трансформатори, конденсатори

апарати керування і захисту, сигналізації, різні підсилювачі, вимірювальні елементи, блоки порівняння дійсних і заданих значень робочих параметрів

муфти, редуктори

перетворювачі частоти струму, тиристорні та транзисторні перетворювачі електроенергії

Запитання 5

Механічною характеристикою робочої машини називають:


варіанти відповідей

залежність моменту зрушення до часу

залежність сили від довжини плеча

залежність моменту статичних опорів, які вона створює від кутової швидкості приводного валу

зміну моменту в режимі перехідного процесу

Запитання 6

Механічною характеристикою електродвигуна називають:


варіанти відповідей

відношення величини електромагнітного поля статора до частоти обертання ротора

залежність його моменту від напруги

залежність кутової швидкості електричного двигуна від його електромагнітного моменту, який він розвиває

відношення електромагнітного поля до частоти обертання ротора

Запитання 7

Залежність кутової швидкості електродвигуна від струму в його якорі або в роторі називається:


варіанти відповідей

механічною характеристикою

ковзанням

електромеханічною характеристикою

кратністю пускового моменту

Запитання 8

Які двигуни мають жорстку механічну характеристику?


варіанти відповідей

синхронні двигуни, двигуни постійного струму з послідовним збудженням

асинхронні двигуни, що працюють при ковзаннях більших від критичного, двигуни постійного струму з послідовним збудженням

двигуни постійного струму незалежного (паралельного) збудження та асинхронні двигуни, що працюють при ковзаннях, менших від критичного

асинхронні двигуни з фазним ротором при введених у коло ротора додаткових опорах

Запитання 9

Які двигуни мають абсолютно жорстку механічну характеристику?


варіанти відповідей

асинхронні двигуни

синхронні двигуни

двигуни постійного струму

асинхронні двигуни, що працюють при ковзаннях більших від критичного

Запитання 10

Які двигуни володіють м’якою механічною характеристикою?


варіанти відповідей

синхронні двигуни

асинхронні двигуни

електродвигуни постійного струму послідовного збудження

правильної відповіді немає

Запитання 11

Скільки номінальних(типових) режимів роботи електродвигунів передбачено стандартом?


варіанти відповідей

6

8

10

12

Запитання 12

Ковзання, за якого двигун розвиває максимальний момент, називають:


варіанти відповідей

номінальним

критичним

мінімальним

пусковим

Запитання 13

Як залежить електро­магнітний момент аси­нхронного двигуна від величини напруги мережі?


варіанти відповідей

пропорційний U

пропорційний U3

пропорційний U4

пропорційний U2

Запитання 14

Безпосереднє вмикання обмоток статора електродвигуна на повну напругу електричної мережі називають:


варіанти відповідей

не прямим пуском

гальмуванням противмиканням

реверсуванням

прямим пуском

Запитання 15

При пуску двигуна за схемою перемиканням обмоток статора з "зірки" на "трикутник" пусковий момент:


варіанти відповідей

зменшується в три рази

збільшується в три рази

зменшується в два рази

збільшується в два рази

Запитання 16

Обертання ротора і електромагнітного поля статора у протилежних напрямах має місце при:


варіанти відповідей

гальмуванні противмиканням

рекуперативному гальмуванні

динамічному гальмуванні

правильної відповіді немає

Запитання 17

Регулювання швидкості зміною кількості пар полюсів можливе тільки в:


варіанти відповідей

двигунах з фазним ротором

спеціально виконаних багатошвидкісних асинхронних двигунах з короткозамкненим ротором

двигунах з підвищеним ковзанням

всі відповіді вірні

Запитання 18

Які основні недоліки прямого пуску асинхронного двигуна?


варіанти відповідей

великі втрати потужності, низький ККД

максимальний момент залишається незмінним, пусковий момент і ковза­ння збільшуються

жор­сткість механічної харак­теристики зменшується

великі кидки струму і моменту

Запитання 19

Усталений режим роботи електропривода – це стан, за якого:


варіанти відповідей

кутова швидкість, обертальний момент, струм та інші параметри з часом змінюються

кутова швидкість, обертальний момент, струм та інші параметри постійні

кутова швидкість не змінюється, а інші параметри з часом змінюються

струм не змінюється, а інші параметри з часом змінюються

Запитання 20

Визначте кутову швидкість електродвигуна, якщо частота обертання ротора становить n=1420 об/хв


варіанти відповідей

ω = 98,6 рад/с

ω = 149,1рад/с

ω = 297,2рад/с

ω = 203,8 рад/с

Запитання 21

Режим роботи, за якого електродвигун працює з номінальним навантаженням довгий час і при незмінній температурі охолоджувального середовища досягає установленої температури називається:


варіанти відповідей

короткочасним

повторно короткочасним

тривалим

нормальним

Запитання 22

Режим, за якого період роботи двигуна з номінальним навантаженням чергується з періодами вимикання його з електричної мережі, причому тривалість періоду роботи настільки мала, що двигун не встигає нагрітися до усталеної температури, а тривалість зупинки така велика, що двигун встигає охолонути до температури охолоджуючого середовища називають:


варіанти відповідей

тривалим

тривалим із змінним навантаженням

повторно короткочасним

короткочасним

Запитання 23

Тривалий режим роботи позначається:


варіанти відповідей

S4

S3

S2

S1

Запитання 24

Короткочасний режим роботи електродвигуна позначається:


варіанти відповідей

S2

S4

S1

S3

Запитання 25

Повторно-короткочасний режим роботи позначається:


варіанти відповідей

S2

S1

S4

S3

Запитання 26

Повна енергія, яку споживає електродвигун змінного струму з мережі складається з енергії:


варіанти відповідей

активної і повної

реактивної і повної

активної і реактивної

електричної і механічної

Запитання 27

Число, що показує, яку частину від споживаної двигуном повної потужності становить активна потужність називають:


варіанти відповідей

постійна від повної потужності

реактивною потужністю

коефіцієнтом потужності (cos φ)

коефіцієнтом реактивної потужності

Запитання 28

На що витрачається реактивна енергія, що підводиться до електродвигуна?


варіанти відповідей

перетворюється на потенційну енергію

витрачається на створення електромагнітних полів

перетворюється на механічну і теплову енергію

перетворюється теплова енергія для нагрівальних елементів

Запитання 29

Основними споживачами реактивної енергії у залізничному транспорті є:



варіанти відповідей

електронагрівні установки опору

асинхронні двигуни та силові і зварювальні трансформатори

лампи розжарювання

апаратура керування та захисту

Запитання 30

Режим роботи електродвигунів головних приводів токарних, фрезерних і шліфувальних верстатів


варіанти відповідей

тривалий

короткочасний

повторно короткочасний

безперервний

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест