Яка подія увійшла в історію під назвою «Листопадовий зрив»?
Який уряд звертався до президента США В. Вільсона з такою відозвою?
«Утворивши державу... у Львові, ми визнали границею цієї держави... стараючись оминути захоплення найменшого клаптика землі, який не був заселений в більшості українцями... дотримуючись справедливих принципів ваших, Пане Президент!»
Із якого приводу Ф. Швець виголосив таку промову: «Віднині зливаються в одно віками відділені одна від одної частини України — Галичина, Буковина, Закарпаття і Придніпровська України — в одну Велику Україну... Віднині Український народ, звільнений могутнім поривом своїх власних сил, має змогу об’єднати всі зусилля своїх синів для створення нероздільної незалежної Української Держави на добро і щастя українського народу»?
Прочитайте рядки життєпису політичного діяча й укажіть його.
«Роки життя — 1863-1940. Народився у м. Буську, закінчив юридичний факультет Львівського університету. Був послом до австрійського парламенту. Обраний Президентом ЗУНР, емігрував, помер у Берліні».
Землі, на яких було проголошено ЗУНР:
Назва парламенту й уряду ЗУНР:
Орган, який був штабом підготовки повстання в Галичині та його керівника:
Одне з найголовніших досягнень керівництва ЗУНР:
Головна причина поразки ЗУНР у польсько-українській війні:
Рішення Паризької мирної конференції 25 червня 1919 р. щодо Галичини:
Яку дату пропущено в наведеному уривку?
«Урочиста церемонія злуки відбулася ... В. Винниченко проголосив Декларацію про об’єднання УНР і ЗУНР».
Яку дату пропущено в уривку з історичного джерела?
«Заснувши під австрійською державною владою, виконуваною поляками, населення Львова прокинулося під владою Української Національної Ради. Як символ сеї влади маяв на вежі ратуші українській синьо-жовтий прапор. Такі самі прапори маяли на важливих будинках. По місту ходили українські військові патрулі. Вся ся переміна була великою несподіванкою для всіх львів'ян без різниці національності й віросповідання... Перший день української влади минув спокійно».
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома