Підготовка до ДПА та ЗНО
Український таємний університет у 1920-ті рр. діяв на території
Історик Я. Грицак у праці «Нариси історії України» зазначив:
«...Політика стосовно національних меншин стала пробним каменем для демократичного устрою тих держав, які виникли в Центральній та Східній Європі після Першої світової війни».
Яка країна, на думку автора та більшості істориків, у період 1920-х - 1930-х рр. стала «єдиною, яка більш-менш задовільно склала цей іспит на демократію...» стосовно українців?
Для якого року були характерними події, описані в уривку з історичного джерела: «У селі Копилів Сокальського повіту Львівського воєводства знищене приміщення читальні, подерто бібліотечні книжки і портрети Шевченка і Франка. Після знищення читальні установлено людей перед читальнею і змушено їх кричати: "Хай живе Пілсудський!"...»?
«Осадництво» — це
У складі якої держави українські землі мали назву «східні креси»?
Яка подія спонукала до ухвалення цитованого документа? «1. Карпатська Україна є незалежна Держава. 2. Назва Держави є Карпатська Україна. 3. Карпатська Україна є республіка на чолі з президентом, вибраним Сеймом Карпатської України. 4. Державною мовою Карпатської України є українська мова. 5. Барвами державного прапора Карпатської України є синя і жовта...»
На початку 1920-х рр. польський уряд поділив територію країни на дві господарські зони: Польщу «А» та Польщу «Б». Що стало одним із наслідків такого кроку для соціально-економічного розвитку західноукраїнських земель?
Яка політична партія, що діяла на Західній Україні в 1930-х рр., використовувала терористичні методи боротьби?
У якому році було проголошено незалежність Карпатської України?
У якому уривку з історичного джерела відображено один із заходів, спрямованих на асиміляцію українців у 1920–1930-х роках?
Який варіант заповнення пропусків у поданому нижче твердженні є правильним?
«У ____________ році Рада послів __________ в Парижі надала Польщі всі юридичні права на володіння __________. Рада офіційно визнала східні кордони Польської держави, встановлені __________».
Укажіть країну, яка в березні 1939 р. окупувала Карпатську Україну.
Проаналізуйте наведену картосхему та дайте відповідь на запитання.
Хто з діячів був Президентом державного утворення, позначеного на картосхемі штрихуванням?
На фото зображено
У Паризькому протоколі (1920 р.) задекларовано, що «Англія, Франція, Італія… вважають цілком виправданим приєднання Бессарабії до…»
Масові репресії щодо українського населення Галичини, здійснені польським урядом восени 1930 р., отримали офіційну назву
Якою цифрою на карті позначено землі, українське населення яких влада вважала «громадянами румунського походження, які забули рідну мову»?
Знайдіть помилку у переліку європейських держав, до складу яких було включено західноукраїнські землі після поразки України у національно-визвольній боротьбі:
Засновником Української військової організації (УВО) став
Митрополит УГКЦ у міжвоєнний період:
Сутність Організації українських націоналістів.
Розташуйте події в хронологічній послідовності
А створення УНДО
Б заснування у Львові таємного Українського університету
В проголошення незалежності Карпатської України
Г створення ОУН
Укажіть українські партії та організації, які існували в Галичині у 20-30-х рр.
кі поняття слід використовувати, характеризуючи розвиток західноукраїнських земель у 1920—1930-ті рр.?
Основою ідеології та діяльності якої партії став «інтегральний націоналізм»?
Події яких років відображають наведені плакати?
Хто із зображених на ілюстраціях історичних діячів був засновником Організації українських націоналістів (ОУН)?
На якій ілюстрації зображено президента Карпатської України?
Установіть відповідність між історико-географічними назвами земель та їхньою державною належністю на кінець 1937 р.
1 Наддніпрянщина та Слобожанщина
2 Східна Галичина та Західна Волинь
3 Північна Буковина та Півден на Бессарабія
4 Закарпаття
А Польська Республіка
Б Чехословацька Республіка
В Королівство Угорщина
Г Українська РСР
Д Королівство Румунія
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома