Дія рідин і газів на занурене в них тіло. При розв'язанні завдань бажано користуватися таблицями густин.
До коромисла важільних терезів підвішено два однакових вантажі. Чи порушиться рівновага терезів, якщо один вантаж опустити в воду, а інший в гас?
До однакових пружин підвішені кульки рівної маси, але різного об'єму. Знизу до кульок підносять посудину з водою і піднімають її до такого рівня поки кульки повністю не зануряться в воду. Яка із пружин скоротиться найбільше?
Тіла опущені в мензурки з водою і врівноважені на важільних терезах. Чи порушиться рівновага терезів, якщо в мензурку б долити стільки ж води, скільки її в мензурці а?
Яким приладом вимірюють густину рідини?
На терезах зрівноважені дві однакові сталеві кульки, що занурені у посудини з водою. Чи порушиться рівновага, якщо у посудину 2 долити олію? Рідини не змішуються.
Чи можна для польоту на Місяць користуватися повітряними кулями?
Для визначення сили Архімеда, що діє на тіло в гасі, було проведено такий дослід. Спочатку в відливний стакан налили гасу до рівня відливу (рис а). Після цього під відливний ріжок поставили мензурку і опустили в стакан тіло (рис б), при цьому витекло 90 см3 гасу. Яка архімедова сила діє на на тіло?
На важільних терезах урівноважені два бруски, різного об'єму. Чи порушиться рівновага терезів, якщо бруски опустити в посудину з водою?
До однакових по пружності пружин прикріплено рівні за масою та об'ємом вантажі. Яка із пружин стане самою коротко, якщо тіла занурити в рідини?
В рідину опущено рівні за об'ємом та масою тіла. Чи рівні архімедові сили, що діють на них?
На коромислі важеельних терезів урівноважена колба, всередині якої є стиснуте повітря. Колба закрита корком в який вставлена трубка з краном.До кінця трубки з краном приєднано надувну гумову кульку. Чи порушиться рівновага терезів, якщо відкрити кран і кулька збільшиться в об'ємі?
При дослідженні виштовхувальної сили, що діє на тверду кулю з боку
води, глибину занурення кулі збільшили у 2 рази. Виштовхувальна сила при цьому…
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома