Закони геометричної оптики. 11 кл.

Додано: 15 лютого 2023
Предмет: Фізика, 11 клас
Тест виконано: 5 разів
28 запитань
Запитання 1

Виберіть малюнок на якому вірно відмічено кут падіння.

варіанти відповідей
Запитання 2

Виберіть малюнок на якому вірно відмічено кут відбивання.

варіанти відповідей
Запитання 3

Кутом заломлення називають ...

варіанти відповідей

Кут між відбиваючою поверхнею та падаючим променем.  

кут між перпендикуляром до відбиваючої поверхні та падаючим променем.

 кут між падаючим та відбитим променем.

Запитання 4

Виберіть вірне тверження.

варіанти відповідей

В прозорому, неоднорідному середовищі світло поширюється прямолінійно.

В прозорому, однорідному середовищі світло поширюється прямолінійно.

В непрозорому, однорідному середовищі світло поширюється криволінійно.

Запитання 5

Що означає оборотність світлового променя.

варіанти відповідей

Якщо падаючий промінь спрямувати шляхом відбитого променя, то відбитий промінь піде шляхом падаючого.

Якщо падаючий промінь спрямувати шляхом відбитого променя, то відбитий промінь піде шляхом заломленого.

Якщо заломлений промінь спрямувати шляхом відбитого променя, то відбитий промінь піде шляхом падаючого.

Запитання 6

Який кут падіння променя, якщо кут між падаючим і відбитим променями 42о.

варіанти відповідей

α=β;β =21о

α=β;α =42о

α=β;α =21о

Запитання 7

Кут падіння збільшився на 5о. На скільки змінився кут між падаючим і відбитими променями?

варіанти відповідей

збільшився на 5о

зменшився на 5о

збільшився на 10о

зменшився на 10о

не змінився

Запитання 8

Оптична густина якого середовища менша?

варіанти відповідей

1

2

Однакові

Запитання 9

Яке з наведених явищ пояснює закон прямолінійного розповсюдження світла?

варіанти відповідей

веселка

блискавка

 блиск дорогоцінних каменів

утворення тіні від дерев

явище дифракції

полярізація

Запитання 10

Властивості дзеркального відбивання:

варіанти відповідей

уявне зображення предмета

зображення предмета у 2 рази більше за його розміри

зображення предмета розташоване на тій самій відстані від поверхні дзеркала, що й предмет

зображення предмета обернене

зображення предмета пряме

Запитання 11

В чому полягає корпускулярна теорія світла І.Ньютона?

варіанти відповідей

Світло- це поздовжні механічні хвилі, що поширюються у світовому ефірі

Світло- це потік фотонів, що мають енергію, але не мають маси

Світло- це електромагнітні хвилі, які сприймає око людини

Світло- це потік корпускул (частинок)

Запитання 12

Закон відбивання світла

варіанти відповідей

Кут відбивання промення дорівнює куту заломлення

Промінь падіння, промінь відбивання, та перпендикуляр проведений у точку падіння променя- лежать в одній півплощині

Промінь падіння, промені відбивання та заломлення лежать в одній півплощині

Кут падіння променя дорівнює куту відбивання

Запитання 13

Закони заломлення світла

варіанти відповідей

Промінь падаючий, заломлений та перпендикуляр, поставлений в точку падіння лежать в одній площині

Промінь падаючий, заломлений, відбитий та перпендикуляр, поставлений в точку падіння лежать в одній площині

Відношення синуса кута падіння до синуса кута заломлення є величина незмінна

Відношення синуса кута падіння до синуса кута відбивання є величина незмінна

Запитання 14

Показує у скільки разів швидкість поширення світла в середовищі 1 більша (або менша) ніж швидкість поширення світла в середовищі 2

варіанти відповідей

Абсолютний показник заломлення середовища

Фокусна відстань лінзи

Оптична сила лінзи

Відносний показник заломлення світла

Запитання 15

Який закон підтверджується існуванням сонячних та місячних затемнень?

варіанти відповідей

 

закон заломлення світла

 закон прямолінійного поширення світла

закон відбивання світла

  закон збереження енергії

Запитання 16

Промінь світла падає з повітря на пластинку зі скла. На якому з рисунків правильно зазначені всі три кути - кут падіння, відбивання та заломлення світла?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 17

Дівчинка стоїть на відстані 2 м від плоского джеркала. На якій відстані від дівчинки знаходиться її відображення? Додати рішення малюнок.

варіанти відповідей

Запитання 18

Кут падіння з повітря на поверхню прозорої пластмаси дорівнює 45 градусів, а кут заломлення 30 градусів. Визначте показник заломлення пластмаси.Додати рішення.

варіанти відповідей

1,02

1,05

1,4

1,1

Запитання 19

Чому дорівнює кут падіння, якщо кут відбивання дорівнює 30 градусів

варіанти відповідей

600

300

900

00

Запитання 20

Ви прямуєте до дзеркальної поверхні зі швидкістю 3 м/с.

З якою швидкістю ви наближаєтесь до свого зображення ?


варіанти відповідей

6 м/с

3 м/с



1,5 м/с

3∙108 м/с

Запитання 21

Кут падіння променя дорівнює 25°. Чому дорівнює кут між падаючим і відбитим променями?

варіанти відповідей

50

1

25

30

Запитання 22

Промінь падає вертикально на поверхню води. Яким є кут падіння?

варіанти відповідей

дев’яносто градусів

нуль градусів

невідомо

сто вісімдесят градусів

Запитання 23

Яким є кут повного внутрішнього відбивання для межі поділу середовищ: алмаз (2,42) - лід (1,31), скло(1,52) - повітря? Додати рішення.

варіанти відповідей

66⁰ і 28⁰

33⁰ і 28⁰

66⁰ і 41⁰

  33⁰ і 41⁰

Запитання 24

Визначити швидкість світла в бензині (1,5) і алмазі (2,42). Додати рішення.

варіанти відповідей

2⋅108 м/с і 1,24⋅108 м/с

4,5⋅108 м/с і 7,26⋅108 м/с

2⋅108 м/с і 7,26⋅108 м/с

4,5⋅108 м/с і 1,24⋅108 м/с

Запитання 25

Два середовища: 1- з кварцу і 2- з кам'яної солі мають однакову оптичну густину. Який кут більший: кут падіння чи заломлення?

варіанти відповідей

Кут падіння більший кута заломлення

Кут падіння дорівнює куту заломлення

Кут падіння менший кута заломлення

Неможливо визначити

Запитання 26

Якщо світловий промінь перпендикулярний до межі поділу середовищ, то він проходить в друге середовище

варіанти відповідей

не заломлюючись

  відхиляючись вправо

відхиляючись вліво

неможливо визначити як

Запитання 27

Закон заломленя світла

варіанти відповідей
Запитання 28

яка швидкість світла у вакумі

варіанти відповідей

3∙10 8 м⁄с

3∙9 8 м⁄с

3∙10 8 км⁄с

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест