Як напрямлена рівнодійна сил, прикладених до автомобіля, якщо він рухається рівноприскорено прямолінійно, сповільнюючи свій рух?
Інерціальною є така система відліку, у якій
Динамікою називається розділ фізики ,у якому вивчається...
Закони класичної динаміки сформулював...
Закон інерції відкрив…
Гравітаційну сталу виміряв...
Принцип відносності в механіці першим сформулював...
Інертністю називається властивість зміни тілом, внаслідок дії сили, …
Інерцією називається явище збереження тілом його...
Мірою інертності тіла є...
Фізична величина, що спричиняє зміни в русі тіла, називається...
1 Ньютон – це…
Перший закон динаміки інакше називається законом...
Книжка, що лежить на столі, тисне на нього з певною силою. Стіл діє на книжку з такою самою силою вгору. Рівнодійна цих сил...
Якщо на тіло не діятимуть інші тіла, то воно…
Якщо масу тіла збільшити утричі, то швидкість, набута тілом при дії тієї ж сили
Якщо прискорення, набуте тілом при дії тієї ж сили, збільшиться утричі, то маса тіла ...
На столі лежить підручник. Система відліку пов'язана зі столом. Її можна вважати інерціальною, якщо підручник…
Система відліку пов'язана з мотоциклом. Вона є інерціальною, якщо мотоцикл…
Чи може тіло без дії на нього інших тіл: 1) розпочати рух; 2) рухатись рівномірно прямолінійно; 3) збільшувати або зменшувати швидкість свого руху?
Швидкість тіла, що рухається прямолінійно, змінюється так, як показано на графіку. Який з графіків залежності рівнодійної сил, що діють на тіло, від часу відповідає такому рухові?
На малюнку зображено графік залежності швидкості від часу (тіло рухається прямолінійно). В Який з наведених моментів часу рівнодійна сил, що діють на тіло, найбільша за модулем?
У поліні застрягла сокира, якою рубають дрова. Чим краще вдарити по колоді, щоб розколоти поліно: 1) поліном; 2) обухом сокири? Якщо: а) маса поліна mп більша за масу сокири mc; б) mc > mп.
Які з наведених величин: 1 - швидкість, 2 - сила, 3 - прискорення, 4 - шлях; при механічному русі завжди співпадають за напрямом?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома