Як розташовані падаючий промінь, перпендикуляр до границі поділу двох середовищ, побудований у точці падіння променя, і відбитий промінь?
Якщо кут падіння збільшиться, як зміниться кут заломлення?
Закінчіть речення: "Якщо промінь переходить з повітря в лід, то кут заломлення..."
Закінчіть речення: "Якщо на око оцінювати глибину водойми, то вона завжди здаєтьс меншою, ніж є, ..."
Як розташовані падаючий промінь, перпендикуляр до границі поділу двох середовищ, побудований у точці падіння променя, і заломлений промінь?
Якщо кут падіння зменшиться, як зміниться кут заломлення?
Промінь переходить з повітря у скло. Визначте співвідношення між кутами падіння, відбивання і заломлення:
Кут між відбитим і падаючим променями дорівнює 100о. Визначте кут падіння:
Виберіть зміст поняття абсолютного показника заломлення:
Третя частина кута між відбитим і падаючим променями становить 40о. Визначте кут падіння:
Виберіть формулу зв'язку відносного показника заломлення з абсолютними показниками заломлення першого та другого прозорих середовищ:
Виберіть значення швидкості світла у вакуумі:
Що значає у формулі літера α ?
Кут падіння променя на дзеркальну поверхню дорівнює 70° . Чому дорівнює кут між відбитим променем і дзеркальною поверхнею?
Промінь світла падає з повітря у воду під кутом 60°. Кут між відбитим і заломленим променями становить 80°. Обчисліть кут заломлення променя.
Як називається зміна напрямку поширення світла під час переходу з одного середовища до іншого?
Яка величина показує у скільки разів швидкість світла у вакуумі більша за швидкість світла в певному середовищі
Світловий промінь, який падає знизу на поверхню води, зазнає відбивання та заломлення. У якому з випадків на рисунку правильно показано відбитий і заломлений промені?
Промінь світла падає на межу між повітрям та склом. Який рисунок правильний?
В результаті якого явища олівець здається деформованим?
Лінія, що вказує на напрямок поширення енергії світла - це
Фізичне тіло, частинки якого випромінюють світло -
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома