Закони збереження

Додано: 12 травня 2019
Предмет: Фізика, 9 клас
Тест виконано: 122 рази
9 запитань
Запитання 1

Встановіть відповідність фізичної величини і формули

варіанти відповідей

1 А; 2 Б; 3 В; 4 Г

1 Г; 2 В; 3 Б; 4 А

1 В; 2 А; 3 Б; 4 Г

1 Б; 2 Г; 3 А; 4 В

Запитання 2

Встановіть відповідність літерного позначення фізичної величини й одиниці вимірювання

варіанти відповідей

1 А; 2 Б; 3 В; 4 Г

1 Г; 2 В; 3 Б; 4 А

1 Б; 2 Г; 3 А; 4 В

1 В; 2 А; 3 Г; 4 Б

Запитання 3

Встановіть відповідність "фізичний процес - зміна енергії, яка відбувається під час цього процесу"

варіанти відповідей

1 Б; 2 В; 3 Г; 4 А

1 В; 2 А; 3 Б; 4 Д

1 А; 2 Д; 3 Г; 4 В

1 Д; 2 Г; 3 В; 4 Б

Запитання 4

Яке із наведених на малюнку тіл володіє найбільшою потенціальною енергією відносно Землі?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 5

Яка із наведених на малюнку деформованих пружин володіє найменшою потенціальною енергією?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 6

М'яч рухається зі швидкість 20 м/с. Яку масу має м'яч, якщо його кінетична енергія 80 Дж?

варіанти відповідей

0,4 кг

0,5 кг

0,3 кг

0,45 кг

Запитання 7

З якою швидкістю повинен рухатися десятикласник масою 60 кг, щоб модуль його імпульсу дорівнював модулю імпульсу кулі, випущеної з великокаліберної снайперської гвинтівки AWP? Маса кулі - 16 г, швидкість її руху - 900 м/с.

варіанти відповідей

14,4 м/с

0,07 м/с

15 м/с

0,24 м/с

Запитання 8

Хлопчик рухається на велосипеді. При швидкості руху 5 м/с хлопчик, переставши крутити педалі, нахилився і підхопив рюкзак, який лежав на землі. Якою буде швидкість руху хлопчика у наступний момент часу? Маса хлопчика разом з велосипедом дорівнює 70 кг, маса рюкзака - 10 кг.

варіанти відповідей

16 м/с

0,2 м/с

28 м/с

4,4 м/с

Запитання 9

Хлопчик, стріляючи з лука, натягнув тятиву так, що вона подовжилася на 10 см. З якою швидкістю полетіла стріла масою 40 г, якщо жорсткість тятиви 100 Н/м?

варіанти відповідей

5 м/с

0,0004 м/с

0,07 м/с

2 м/с

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест