Синтаксичні конструкції, утворені певною будовою речень, інтонації, структури, містять взаємодію з уявним співрозмовником — це
Риторична фігура, яка полягає в навмисному повторенні слова, словосполучення чи речення з метою привернення уваги, увиразнення ключового в тексті, обрамлення ліричного сюжету вірша (рефрен), створення певної циклічності тексту — це
Позначте риторичні фігури. Визначте 3 правильні відповіді.
Позначте риторичні питання. Визначте 3 правильні відповіді.
Які риторичні фігури вжито в реченнях?
Я дивлюсь на неї, а вона глипає в інший бік. І що з цим робити? Намагаюся подумати, проаналізувати, осмислити!
Визначте 3 правильні відповіді.
Для чого використовують художні засоби?
Для якого стилю характерне використання художніх засобів (тропів)?
Позначте тропи. Визначте 3 правильні відповіді.
У яких сполученнях слів є епітети?
Визначте 3 правильні відповіді.
Позначте сполучення слів, які не є тропами. Визначте 3 правильні відповіді.
Усі тропи містять у собі
Синтаксичні конструкції, утворені певною будовою речень, інтонації, структури, використанням умовної діалогічности — це
Виберіть етапи написання промови.
Визначте 3 правильні відповіді.
Позначте функції риторичних фігур у промові.Визначте 3 правильні відповіді.
У яких уривках з промов є риторичні фігури? Визначте 3 правильні відповіді.
На перший склад падає наголос у слові
На перший склад падає наголос у всіх словах, ОКРІМ
Виділені літери позначають однаковий звук у кожному слові рядка
Виділені літери позначають однаковий звук у кожному слові рядка
На перший склад падає наголос у слові
Виділені літери позначають однаковий звук у кожному слові рядка
Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка
На другий склад падає наголос у слові
Виділені літери позначають однаковий звук у кожному слові рядка
Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка
На другий склад падає наголос у слові
Звук [т] треба вимовляти на місці пропуску в усіх словах рядка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома