Тест 2. Знаходження екстремуму та найбільшого/найменшого значення функції

Додано: 12 квітня 2021
Предмет: Алгебра, 10 клас
Тест виконано: 382 рази
9 запитань
Запитання 1

Якщо для всіх х із проміжку І похідна функції більша за нуль, то функція є

варіанти відповідей

зростаючою

спадною

константою

невизначена

Запитання 2

Якщо похідна функції на проміжку І дорівнює нулю, то функція є

варіанти відповідей

зростаюча

спадна

константа

невизначена

Запитання 3

Які значення не належать області визначення функції

y=(x2-9)/(х+4)

варіанти відповідей

3

-3

-4

4

Запитання 4

Вкажіть проміжок спадання функція y=x3-3x2?

варіанти відповідей

(0;2)

[0;2]

(-∞;0)∪(2;+∞)

(-∞;0]∪[2;+∞)

Запитання 5

Знайдіть найбільше і найменше значення функції

 у=х3 + 3/2 х2 на проміжку [-2; 1]

варіанти відповідей

2,5

-2,5

-2

2

Запитання 6

Знайдіть cуму найбільшого і найменшого значення функції

у = (х2 - 3х)/(х- 4) на проміжку [-1; 3]

варіанти відповідей

1

0,4

0,2

-1

-0,4

-0,6

Запитання 7

Задано функцію f(x)=x3-12x2+45x+5 на проміжку [0;4]. В яких точках потрібно шукати найбільше та найменше значення цієї функції?

варіанти відповідей

0,1,2,3,4

0,3,4,5

0,2,3,4

0,3,4

Запитання 8

Виберіть правильні твердження

варіанти відповідей

значення функції в точці максимуму може бути меншим від значення функції в точці мінімуму

функція в точці екстремуму може бути недиференційовною

якщо похідна в деякій точкці дорівнює нулю, то ця точка є точкою екстремуму

Запитання 9

Подайте число 8 у вигляді суми двох таких невід'ємних чисел, щоб добуток одного з цих чисел і куба другого числа був найбільшим. У відповіді вкажіть найбільше значення функції.

варіанти відповідей

6

176

8

432

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест