Застосування результатів біологічних досліджень у селекції.

Додано: 17 січня
Предмет: Біологія, 11 клас
Тест виконано: 124 рази
6 запитань
Запитання 1

Наука про створення нових і поліпшення вже існуючих сортів рослин, порід тварин і штамів мікроорганізмів,це:

варіанти відповідей

генетика

селекція

ботаніка

зоологія

Запитання 2

Маркерна селекція (англ. marker assisted selection) – це

варіанти відповідей

 це тестування геному одразу за великою кількістю маркерів.

це використання маркерів для визначення наявності й розташування генів, що відповідають за селекційно-цінні ознаки.

Запитання 3

Адаптивна селекція (англ. adaptive selection) –

варіанти відповідей

виведення сортів і порід з високим адаптивним потенціалом, тобто стійкістю до несприятливих кліматичних змін і захворювань, до різних стресів. 

 це тестування геному одразу за великою кількістю маркерів. Сканування геному 

 це використання маркерів для визначення наявності й розташування генів, що відповідають за селекційно-цінні ознаки.

Запитання 4

Нині селекція може стати основою реалізації багатьох глобальних цілей сталого розвитку. Це передусім

варіанти відповідей

інновації і інфраструктури

мир і справедливість

подолання бідності й розв’язування проблем голоду.

Запитання 5

Всесвітньо відомими селекціонерами є: • Л. П. Симиренко (1855 – 1920), В. Л. Симиренко (1891 – 1938) .Вони 

варіанти відповідей

 селекціонер-рослинник, вивів 14 сортів озимого і 23 сорти ярого ячменю; 

 селекціонер-рослинник, створив 34 високоолійні сорти соняшнику; 

 селекціонер тварин, вивів асканійську породу тонкорунних овець і українську степову білу породу свиней; 

видатні помологи і вчені-садівники; 

Запитання 6

Закріпив за Україною статус «житниці Європи», селекціонував 40 сортів зернових колосових культур, які й досі є донорами для сортів пшениць вітчизняної й зарубіжної селекції; 

варіанти відповідей

П. Х. Гаркавий (1908 – 1984

М. Ф. Іванов (1871 – 1935

В. М. Ремесло (1907 – 1983)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест