Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах.

Онлайн-тест

Додано: 27 квітня 2020
Предмет: Фізика, 9 клас
Тест виконано: 15 разів
8 запитань
Запитання 1

1. Які зміни енергії відбудуться на першому етапі руху м’яча, підкинутого догори?

варіанти відповідей

Потенціальна енергія зменшується, кінетична зростає

Кінетична енергія зменшується, потенціальна зростає

Внутрішня енергія зменшується, потенціальна зростає

Кінетична енергія зменшується, внутрішня зростає

Запитання 2

2. Як зміниться кінетична енергія автомобіля, якщо швидкість його руху збільшиться у 2 рази? 

варіанти відповідей

Збільшиться у 2 рази   

Зменшиться у 2 рази 

Збільшиться в 4 рази 

Зменшиться в 4 рази

Запитання 3

3. Як зміниться потенціальна енергія пружно деформованої пружини, якщо видовження пружини зменшити у 3 рази? 

варіанти відповідей

Збільшиться у 3 рази

Зменшиться у 3 рази

Збільшиться в 9 разів 

Зменшиться в 9 разів 

Запитання 4

4. Яке з наведених на рисунку тіл має найбільшу потенціальну енергію відносно Землі? 

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 5

5. Потенціальна енергія кульки на висоті 150 см дорівнює 6 Дж. Визначте масу кульки. 

варіанти відповідей

400 г 

40 г 

0,4 кг

0,04 кг

Запитання 6

6. Тіло падає з певної висоти. Визначте, чому дорівнює висота з якої падало тіло, якщо швидкість в момент падіння на поверхню Землі 4 м/с. 

варіанти відповідей

0,8 м 

8 м 

80 см 

1,8 м 

Запитання 7

7. Вагонетка масою 1,5 т, що рухається зі швидкістю 6 м/с, наштовхується на упорний буфер. Якою є жорсткість пружини буфера, якщо внаслідок удару її максимальне стиснення становило 0,15 м? Втратами механічної енергії знехтуйте. 

варіанти відповідей

2,4 МН/м

24 кН/м

0,24 МН/м 

240 кН/м

Запитання 8

8. М’яч кинули вниз із висоти 1,5 м відносно підлоги. З якою швидкістю був кинутий м’яч, якщо після удару об підлогу він підстрибнув на висоту 5,5 м? Втратами енергії під час руху та удару знехтувати. 

варіанти відповідей

7,9 м/с

8,9 м/с

9,9 м/с

10,9 м/с

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест