Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть викладачеві об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень здобувачів освіти загальноосвітніх навчальних закладів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю викладача і здобувача професійної освіти.
Наведені завдання стануть в нагоді як викладачу так і здобувачу освіти в закріплені пройденого навчального матеріалу відповідно до складеного професійного стандарту професії « Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів»,затвердженого наказом Міністерства економіки України 21.09.2020 року №1849 та Державного освітнього стандарту 72.G.45.20-2023 p з професії«Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24.04.2023р. № 469 і освітньої програми,схваленої педагогічною радою (протокол від 13.05.2023 № 05).
.
Завдання допоможуть виявити переможця конкурсу
професійної майстерності «Кращий за фахом».
Професія: Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (3 розряд)
Пружинним елементом підвіски є:
Вкажіть найбільш вірне твердження:
Які такти забезпечують робочий процес двигуна?
Яким шляхом передається крутний момент від рульового колеса до керованих коліс автомобіля?
Які наслідки довготривалого руху автомобіля при перегріві двигуна?
Як називається такт під час робочого циклу чотиритактного двигуна, якщо поршень рухається вгору, а обидва клапани закриті?
Що таке літраж двигуна?
Як називається об’єм, що залишається над поршнем, якщо поршень знаходиться в верхній мертвій точці (рис. д)?
Яка частина двигуна позначена на рис. г?
Якою цифрою позначена на рис. в частина автомобіля, яка відноситься до механізмів керування?
Який з перелічених автомобілів відноситься до автомобілів з колісною формулою 4×4?
До якої групи агрегатів автомобіля відносяться частини, позначені на рис. а?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома