Складносурядне речення утвориться, якщо серед варіантів продовження речення «Опівдні насунулися хмари...» обрати
Вкажіть складносурядне речення, в якому треба поставити тире
Прочитайте речення (цифра позначає попередній розділовий знак).
Аж тут підвівся Орфей і,(1) ударивши по золотих струнах своєї кіфари,(2) заспівав: то була пісня,(3) що її найдужче любила його мати,(4) прекрасна муза Калліопа,(5) і,(6) можливо,(7) саме згадка про неї надала Орфеєвому голосу ще більшої сили,(8) щирості,(9) влади.
НЕПРАВИЛЬНО обґрунтовано вживання розділових знаків, запропоноване в рядку
Граматичну помилку допущено в реченні
НЕПРАВИЛЬНО поєднано числівник з іменником у рядку
Визначте складне з різними видами речення
Позначте рядок, де потребує редагування речення
У лапках треба писати власні назви у рядку
Розгляньте малюнок. Фразеологізм «у голові й на зяб не орано» синонімічний із
Граматичну норму на позначення часу порушено в рядку
Спрощення приголосних відбувається в усіх словах рядка
Граматичну помилку допущено в рядку
Правильну відмінкову форму числівника шістсот дев’яносто вісім наведено в рядку
Через дефіс треба писати кожне складне слово рядка
Чоловічий рід мають обидва іменники
Визначте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра в дужках позначає наступне слово).
Погонич зайнявся (1) своєю справою (2)й позвав
Івана (3)тільки тоді, (4)коли до нього прийшла черга
Вкажіть речення, у якому розділові знаки при прямій мові розставлено правильно
Поширеним є речення
Визначте правильні варіанти послідовного заповнення пропусків
У пресслужбі Валерія ______________ повідомили про _____________ ступінь довіри киян до нього як кандидата на посаду ___________ голови.
Помилку у творенні форми кличного відмінка допущено в рядку
Укажіть правильні варіанти послідовного заповнення цих пропусків для речення.
На вікнах ________ тюль ________ неба.
Укажіть правильні варіанти послідовного заповнення цих пропусків для речення.
________ до театру, друзі, актори вже ________ за повною глядацькою залою.
Прочитайте діалог.
— Мамо, надворі дощ, тому краще нам лишитися вдома, – засмучено сказала донька.
— Думаю, що не варто змінювати наших намірів, оскільки цей дощ, за прогнозом, короткочасний, – підбадьорила дитину мама.
Точно передає зміст діалогу речення
Прочитайте речення (цифра позначає наступне слово)
Кожному (1) данО від природи якісь здібності: хтось пише хороші (2)віршІ, хтось вправний у музичній (3)царині, комусь легко вдасться переконливо (4)донестИ інформацію широкому загальні й (5)повестИ його за собою, а й відкрив свою (6)піцЕрію і (7) разОм зі своєю (8)дОчкою частую відвідувачів шедеврами італійської (9)кулінАрії.
НЕПРАВИЛЬНО підкреслено букви на позначення наголошених голосних у всіх словах, позначених цифрами
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома