На картосхемі стрілками позначено
Створення легіону Українських січових стрільців
Результат якої події Першої світової війни дав змогу правлячим колам Росії реалізувати стратегію «…злиття землі Ярослава Осмомисла, князів Данила і Романа з Імперією в політичному та національному відношеннях…»?
У якому році розпочались бойові дії на українських землях у роки Першої світової війни?
Укажіть один із напрямів діяльності Союзу визволення України, що існував у 1914-1918 рр.
Прочитайте уривок з історичного джерела та дайте відповідь на запитання.
«Справжнє бойове хрещення Українські січові стрільці пройшли у квітні – на початку травня 1915 р. у боях за гору поблизу Славська. Кілька разів цей важливий пункт переходив із рук в руки. Лише ціною великих втрат російським солдатам вдалося закріпитися на горі, але в цей час розпочався загальний відступ росіян із Галичини».
Де відбулися описані події?
Головна Українська Рада ставила собі за мету
Укажіть три наслідки Першої світової війни для України.
Які українські землі під час Першої світової війни в 1914 р. було окуповано російськими військами?
Завдання 3
В уривку з історичного джерела «Москвофіли-інтелігенти на кожному кроці показували радість з приводу вступу до Львова російських військ та намагалися їм допомогти» відображено події в Східній Галичині в
Для соціально-економічного розвитку українських земель періоду Першої світової війни було характерним
Створення легіону Українських січових стрільців
Найбільшу підтримку населення Наддніпрянської України в 1917 р. мала
На західноукраїнських землях на початку XX ст. під гаслом «Свій до свого по своє!» розвивався
Хто був засновником української організації, згаданої в уривку документа: «…поляки боялися хлопської організації… та ще в таких формах.., які вони вважали на свій виключний привілей.., а найбільше їх дражнила назва «Січ» та назви січової старшини… у цьому вбачалася їм гайдамаччина»?
Відстоювання самодержавства, невизнання українців і білорусів як окремих народів, неподільність Російської імперії, антисемітизм - це складові програми
У 1907 р. на західноукраїнських землях відбулося
Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.
«Надходить важка історична хвиля. Вирішується доля держав і народів. Нічого не вдіяли всі зусилля дипломатії, щоб утримати мир у Європі… Війни хоче цар російський, самодержавний володар імперії, яка є історичним ворогом України… Історичний ворог України не може спокійно дивитися, що не вся Україна в його руках…»
В уривку йдеться про переддень
На картосхемі позначено лінію фронту часів Першої світової війни станом на
Напередодні Першої світової війни національні та спортивно-фізкультурні організації «Сокіл», «Січ», «Пласт» активно діяли на
На картосхемі заштриховано
Одним із результатів боротьби українського національного руху на західноукраїнських землях на початку XX ст. було
Створення добровольчого легіону Українських січових стрільців у складі австро-угорської армії ініціювала
Яку назву мала воєнно-адміністративна одиниця, утворена росіянами на українських землях, що були захоплені під час Галицької битви 1914 р.?
Установіть послідовність подій
А Створення Головної Української Ради (ГУР)
Б Брусиловський прорив
В Взяття Львова російськими військами
Г Початок формування легіону Українських січових стрільців
Укажіть за уривком з історичного джерела, за допомогою якої сили планувалося «досягти більшого впливу в австрійському уряді».
«Ця сила мала бути не тільки виявом лояльності галицьких українців Австрійській монархії, але й інструментом українського політичного представництва, зокрема після закінчення війни при повому розподілі Європи. Галицькі українці планували за допомогою цієї сили досягти більшого впливу в австрійському уряді, подібно як це робив один із творців об’єднаної Італії граф К. Кавур, прем'єр королівства П’ємонту...»
На картосхемі виділено територію:
Що стало наслідком подій, перебіг яких відображено на карті?
Перебіг яких подій Першої світової війни відображено на карті?
Який підрозділ здійснював оборону гори Маківка в роки Першої світової війни?
«…здавалося, гора рухається, дихає пеклом. Так минала година за годиною. Це був третій пам’ятний день московського наступу на Маківку. Змагалися дві сили. Одна сказала: візьму будь-якою ціною, а друга відповіла: ні за яку ціну не віддам…»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома