Чітка структура розмаїття тематичних завдань допоможуть викладачеві об’єктивно й оперативно оцінити рівень навчальних досягнень здобувачів освіти загальноосвітніх навчальних закладів, перетворити заняття на цікаву, ініціативно та плідну співпрацю викладача і здобувача професійної освіти.
Наведені завдання стануть в нагоді як викладачу так і здобувачу освіти в закріплені пройденого навчального матеріалу відповідно до складеного професійного стандарту професії « Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів»,затвердженого наказом Міністерства економіки України 21.09.2020 року №1849 та Державного освітнього стандарту 72.G.45.20-2023 p з професії«Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 24.04.2023р. № 469 і освітньої програми,схваленої педагогічною радою (протокол від 13.05.2023 № 05).
.
Завдання допоможуть виявити переможця конкурсу
професійної майстерності «Кращий за фахом».
Професія: Слюсар з ремонту колісних транспортних засобів (3 розряд)
Коробка передач має наступні вали. Який зайвий?
Кривошипно-шатунний механізм:
Де утворюється паливна суміш у системі живлення дизельного двигуна?
Які заходи проводяться при щоденному технічному обслуговуванні системи змащення?
При гальмуванні провалюється гальмівна педаль. Назвіть ймовірну причину?
Який агрегат трансмісії дає можливість ведучим колесам при повороті обертатися з різною швидкістю?
Під дією яких сил знаходяться в замкнутому стані ведучі і ведені диски зчеплення?
Який агрегат системи живлення карбюраторного двигуна позначений на рис. а цифрою 2 ?
Як називається горюча суміш, в якій на 1 кг бензину припадає 16 кг повітря?
Яка деталь найпростішого карбюратора позначена на рис. б цифрою 1?
Яку властивість бензину характеризує октанове число?
Яке призначення головної дозуючої системи карбюратора?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома