Кілька мідних провідників мають однакову масу. Визначте, як за цієї умови залежить електричний опір провідника від його довжини l.
Електрон рухається в однорідному магнітному полі по колу радіусом 9,1 мкм. Модуль магнітної індукції поля дорівнює 3 Тл. Визначте швидкість електрона. Елементарний електричний заряд дорівнює 1,6*10-19Кл, маса спокою електрона становить 9,1*10-31кг.
У провіднику кільці з електричним опором 0,15 Ом, яке перебуває в рівномірно зростаючому магнітному полі, існує індукційний струм. Сила струму становить 9 А. Визначте, на скільки змінюється щосекунди магнітний потік через кільце.
Збиральна лінза дає дійсне, збільшене в 4 рази зображення предмета, який розташований перед нею на відстані 20 см. Визначте оптичну силу лінзи.
Дві однакові металеві кульки, що мають заряди 5 нКл і -1нКл, привели у дотик, а потім повернули у початкові положення. Визначте, у скільки разів змінився модуль сили кулонівської взаємодії кульок. Розмірами кульок можна знехтувати.
Електрон, що рухається в електричному полі, перейшов із точки, потенціал якої становить 10 В. до точки з потенціалом 60 В. Визначте зміну потенціальної енергії електрона. Елементарний електричий заряд дорівнює 1,6*10-19Кл.
Два мідні дроти мають однаковий обєм. Довжина першого дроту вдвічі більша, ніж другого. Визначте співвідношення електричних опорів дротів R1 i R2
Горизонтальний провідник масою 12г підвішений за кінці на легких металевих дротах. Середня частина провідника завдовжки 30 см перебуває в однорідному магнітному полі. Магнітна індукція поля напрямлена вертикально, модуль магнітної індукції дорівнює 50 мТл. Визначте кут відхилення дротів від вертикалі, коли сила струму в провіднику дорівнює 8 А. Уважайте, що g=10м/с2
Обкладки повітряного конденсатора - два однакові металеві диски. Визначте, як зміниться ємність конденсатора, якщо вдвічі збільшити радіус дисків і відстань між ними.
Визначте, як зміниться сила струму, якщо сталевий провідник замінити на мідний таких самих розмірів. Напругу на провіднику вважайте сталою. Питомий опір сталі та міді відповідно складає 11,9*10-8Ом*м і 1,7*10-8Ом*м
Резистори з опорами R1=120 Ом i R2=180 Ом зєднали паралельно. Потужність струму в першому резисторі становить 60 мВт. Визначте потужність струму в другому резисторі.
Електрон рухається в магнітному полі з магнітною індукцією 2 Тл перпендикулярно до ліній магнітної індукції. Визначте швидкість електрона, якщо на нього діє сила Лоренца 6,4*10-15Н. Елементарний електричний заряд дорівнює 1,6*10-19Кл
Котушка зі 100 витків надіта на залізне осердя з площею поперечного перерізу 20см2. Визначте ЕРС індукції, що виникає в котушці, якщо індукція магнітного поля в осерді зростає зі швидкістю 8 Тл/с.
Заряджений конденсатор ємністю 2 мкФ підєднали до котушки з індуктивністю 1,8 мГн. Через який час після замикання кола заряд конденсатора зменшиться до нуля? Активний опір кола не враховувати.
Відбувся альфа-розпад ядра Радію 22688Rа. Визначте атомний номер ядра, що утворилося.
Заряджена частинка рухається зі швидкістю 150 км/с у магнітному полі з магнітною індукцією 1 Тл перпендикулярно до ліній магнітної індукції. Визначте модуль електричного заряду частинки, якщо на неї діє сила Лоренца 4,8*10-14Н.
Конденсатори ємністю С1=5 мкФ і С2=15 мкФ зєднано паралельно та підключено до акумулятора. Визначте співвідношення енергії W1 і W2 електричних полів конденсаторів.
Унаслідок електризації крапелька води отримала 109 надлишкових електронів. Пройшовши прискорюючу різницю потенціалів 50 кВ, крапелька набула швидкості 100 м/с. Визначте масу крапельки. Елементарний електричний заряд дорівнює 1,6*10-19Кл.
Лінза дає уявне, збільшене у 2 рази зображення предмета, що розташований перед нею на відстані 20 см. Визначте оптичну силу лінзи.
Електрон рухається в однорідному магнітному полі зі швидкістю 1600 км/с. Швидкість електрона перпендикулярна до ліній магнітної індукції. Модуль магнітної індукції поля дорівнює 0,91 Тл. Визначте радіус кола, по якому рухається електрон. Елементарний електричний заряд дорівнює 1,6*10-19 Кл, маса спокою електрона становить 9,1*10-31кг.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома