Займенник. Дієслово

Додано: 5 травня 2020
Предмет: Українська мова, 10 клас
Тест виконано: 50 разів
12 запитань
Запитання 1

Правильно написано всі слова в рядку

варіанти відповідей

дехто, ніяка,скільки-небудь, абихто

ніхто, будь-яка, де-який, ніскільки

будь-хто, якийсь, аби-де, що-небудь

нічия, хто-небудь, де-котрий, будь-чий

будь-що, якийсь, ніякий, хтозна що

Запитання 2

Правильною є форма займенника в словосполученні

варіанти відповідей

на тім боці дороги

порозумітися з їми

з твоєго міста

до нашіх друзів

всим депутатам

Запитання 3

Займенник ЩО вжито в реченні

варіанти відповідей

Він почував себе незручно: боявся, ЩО під ним розвалиться стілець.

Побачивши, ЩО літак сів за їхнім селом, вона зрозуміла, ЩО сів він неспроста.

Як добре, ЩО свою долю вона зв'язала із заводом.

Вічна слава братам, ЩО упали в бою.

А як згадає Олександра, ЩО на порозі вдома зустріне її мати, то аж очі блискавкою блиснуть.

Запитання 4

Лише особові займенники подано в рядку

варіанти відповідей

деякий, їхній, сам, себе

мені, нами, йому, їх

вам, всякий, нас, той

нічий, стільки, мій, вашому

тебе її, вони, моє

Запитання 5

Правильною є форма займенника в рядку

варіанти відповідей

нагородили всих учасників

необхідно з їми порадитися

відзначають цими днями

допомогли її в підготовці

зупинили погляд на йому

Запитання 6

З'ясуйте, яким членом речення є займенник у поезії.

Базар ранковий. Градом весняним наповнені по вінця всі жаровні

варіанти відповідей

підмет

присудок

додаток

означення

обставина

Запитання 7

Правильно утворені всі форми дієприкметників у рядку

варіанти відповідей

написаний, посивілий, зліплений, пофарбований

розфасований, зшитий, біжучий, побачений

розроблений, позеленівший, уславлений, змарнілий

пописаний, насміхаючийся, палаючий, знайдений

розкопаний, випечений, затвердівший, забутий

Запитання 8

Наказовий спосіб дієслова вжито в значенні іншого способу в рядку

варіанти відповідей

Ви, друзі, їдьте, а я швидко наздожену вас.

Подруга стверджує, що скільки не з'їж цукерок, а все мало.

Берімо приклад зі своїх кумирів:уміймо досягати мети.

Хай не зітруться підкови, хай не підіб'ються ваші коні.

Зупиніться! Тут не можна ходити.

Запитання 9

Неправильно утворено форму першої особи однини в рядку

варіанти відповідей

їздити - їзжу

возити - вожу

водити - воджу

хотіти - хочу

сипати - сиплю

Запитання 10

Немає помилок у дієслівних формах рядка

варіанти відповідей

будять, доють, засиплешся

біжать, стелишся, їсиш

колишемо, шлють, хотять

пишете, стовбичать, сопимо

робимо, відповідаємо, клеїмо

Запитання 11

Граматичну помилку допущено в реченні

варіанти відповідей

Відчинивши двері, діти почали колядувати.

Дивлячись кінофільм, несподівано сяйнула блискавка, вдарив грім і розпочався дощ.

Посадивши біля школи липи, клени і каштани, діти повернулися до класу.

Відвідавши природничий музей, школярі жваво ділилися враженнями від побаченого.

Перемігши супротивника, кияни увійшли до фіналу.

Запитання 12

Частку НЕ з дієприкметником треба писати окремо в реченні

варіанти відповідей

Не/розквітла троянда була особливо красива.

Не/прочитана стаття ще довго лежала на полиці.

Душа моя у кригу не/закута, мов березнева гілка в заметіль.

Не/забута зустріч ще довго бентежила юнака.

У повітрі ніби висіли не/сказані слова.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест