Під час підготовки до уроку, замість домашнього завдання здобувачі освіти переглядали навчальні відео, які підготував педагог. Таким чином вони познайомилися з теоретичним матеріалом на тему, яку вивчали, і відповіли на тестові питання.
Відповідно результатів здобувачів за тестами, педагог розділив їх на три групи. Одній групі запропонував на уроці провести мінідослідження. З іншими здобувачами освіти провів фронтальну роботу. Її метою було закріпити теоретичний матеріал на практичних завданнях. Наприкінці заняття учасники групи представили результати проведеного на уроці дослідження.
Які моделі змішаного навчання реалізував педагог у сценарії, поданому нижче? Виберіть два варіанти.
Педагог запланував на занятті групову роботу. Він розділив здобувачів освіти так, щоб у кожній групі були представники з високим рівнем освітніх потреб і ті, в яких є об'єктивні складнощі у вивченні матеріалу. Таким чином він організував взаємонавчання. При цьому кожній групі по черзі треба було пройти три «станції»: виконати лабораторний експеримент, провести мінідослідження та взяти участь у фронтальній роботі з педагогом, щоб виявити труднощів і розв'язати найскладніші завдання.
При цьому один здобувач освіти працював за індивідуальним маршрутним аркушем. Тема заняття збігалася з темою його дослідження, яке він проводив у межах шкільної наукової конференції.
Змішане навчання — це:
Оберіть, яка модель змішаного навчання описана.
Учні працюють удома в навчальному онлайн-середовищі, користуючись власними електронними пристроями, під'єднаними до інтернету. Знайомляться з новим матеріалом або повторюють раніше вивчений. У класі відбувається закріплення матеріалу у вигляді проектної діяльності, семінару або в інших інтерактивних формах.
Усі учні діляться на групи за видами навчальної діяльності: робота з учителем/-лькою, онлайн-навчання і проектна робота. Кожна група працює в окремій частині класу — станції. Станції мають різні цілі. Протягом уроку учні переходять від станції до станції так, щоб побувати на кожній із них.
Оберіть, яка модель змішаного навчання описана.
Модель змішаного навчання, яка передбачає, що частина занять учнів відбувається у звичайному класі, а на один урок вони переміщаються в комп'ютерний клас (лабораторію), де індивідуально працюють в онлайн-середовищі.
Основа цієї моделі змішаного навчання в тому, що учні не обмежені за часом тим чи тим видом навчальної діяльності. Учні самостійно складають графік роботи й вибирають тему і темп, в якому вони будуть вивчати матеріал.
Оберіть правильні продовження речення. Під час дистанційного навчання домашні завдання потрібно ...
Оберіть три правильні відповіді.
Яких правил потрібно дотримуватися вчителям під час підготовки до онлайн-уроків? Оберіть усі правильні відповіді.
Установіть відповідність між терміном та його визначенням.
Організація освітнього процесу, учасники якого віддалені одне від одного і взаємодіють за допомогою сучасних інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій.
Установіть відповідність між терміном та його визначенням.
Організація освітнього процесу за умови безпосередньої присутності здобувачів освіти й педагогів у закладі освіти.
Установіть відповідність між терміном та його визначенням.
Організація освітнього процесу, що поєднує дистанційне та очне навчання (застосування технологій дистанційного навчання на очній формі).
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома