Змішане навчання

Додано: 5 січня 2021
Предмет: Фізика, 11 клас
Тест виконано: 484 рази
12 запитань
Запитання 1

Під час підготовки до уроку, замість домашнього завдання здобувачі освіти переглядали навчальні відео, які підготував педагог. Таким чином вони познайомилися з теоретичним матеріалом на тему, яку вивчали, і відповіли на тестові питання.

Відповідно результатів здобувачів за тестами, педагог розділив їх на три групи. Одній групі запропонував на уроці провести мінідослідження. З іншими здобувачами освіти провів фронтальну роботу. Її метою було закріпити теоретичний матеріал на практичних завданнях. Наприкінці заняття учасники групи представили результати проведеного на уроці дослідження.

варіанти відповідей

Перевернутий клас

ІКТ-технології

Ротація за станціями

Технологія співробітництва

Диференційоване навчання

Автономна група

Індивідуальна ротація

Проблемне навчання

Запитання 2

Які моделі змішаного навчання реалізував педагог у сценарії, поданому нижче? Виберіть два варіанти.

Педагог запланував на занятті групову роботу. Він розділив здобувачів освіти так, щоб у кожній групі були представники з високим рівнем освітніх потреб і ті, в яких є об'єктивні складнощі у вивченні матеріалу. Таким чином він організував взаємонавчання. При цьому кожній групі по черзі треба було пройти три «станції»: виконати лабораторний експеримент, провести мінідослідження та взяти участь у фронтальній роботі з педагогом, щоб виявити труднощів і розв'язати найскладніші завдання.

При цьому один здобувач освіти працював за індивідуальним маршрутним аркушем. Тема заняття збігалася з темою його дослідження, яке він проводив у межах шкільної наукової конференції.

варіанти відповідей

Перевернутий клас

ІКТ-технології

Ротація за станціями

Технологія співробітництва

Диференційоване навчання

Автономна група

Індивідуальна ротація

Проблемне навчання

Запитання 3

Змішане навчання — це:

варіанти відповідей

одна з технологій особистісно-орієнтованого навчання, яка заснована на принципах взаємозалежності членів групи, особистої відповідальності кожного члена групи за власні успіхи й успіхи групи

застосування підходів, які використовують у комп'ютерних іграх для підвищення залученості гравців; у неігрових процесах: нагороди, бейджі, рівні майстерності, створення єдиної історії

освітній підхід, який поєднує навчання з участю педагога з онлайн-навчанням і передбачає елементи самостійного контролю здобувачем освіти шляху, часу, місця і темпу навчання, а також інтеграцію досвіду навчання з педагогом і онлайн

Запитання 4

Оберіть, яка модель змішаного навчання описана.

Учні працюють удома в навчальному онлайн-середовищі, користуючись власними електронними пристроями, під'єднаними до інтернету. Знайомляться з новим матеріалом або повторюють раніше вивчений. У класі відбувається закріплення матеріалу у вигляді проектної діяльності, семінару або в інших інтерактивних формах.

варіанти відповідей

Ротація за лабораторіями 

Ротація за станціями 

Перевернутий клас 

Гнучка модель

Запитання 5

Усі учні діляться на групи за видами навчальної діяльності: робота з учителем/-лькою, онлайн-навчання і проектна робота. Кожна група працює в окремій частині класу — станції. Станції мають різні цілі. Протягом уроку учні переходять від станції до станції так, щоб побувати на кожній із них.

варіанти відповідей

Модель самостійного змішування 

Ротація за станціями

Ротація за лабораторіями

Гнучка модель

Запитання 6

Оберіть, яка модель змішаного навчання описана.

Модель змішаного навчання, яка передбачає, що частина занять учнів відбувається у звичайному класі, а на один урок вони переміщаються в комп'ютерний клас (лабораторію), де індивідуально працюють в онлайн-середовищі.

варіанти відповідей

Перевернутий клас 

Ротація за станціями 

Ротація за лабораторіями

Гнучка модель

Запитання 7

Основа цієї моделі змішаного навчання в тому, що учні не обмежені за часом тим чи тим видом навчальної діяльності. Учні самостійно складають графік роботи й вибирають тему і темп, в якому вони будуть вивчати матеріал.

варіанти відповідей

Модель самостійного змішування 

Поглиблена віртуальна модель 

Перевернутий клас 

Гнучка модель

Запитання 8

Оберіть правильні продовження речення. Під час дистанційного навчання домашні завдання потрібно ...

Оберіть три правильні відповіді.

варіанти відповідей

збільшити за обсягом

адаптовувати відповідно до можливостей дитини

супроводжувати інструкцією до виконання: додати інформацію про кінцевий термін, формат здачі та критерії оцінювання

передбачати обов'язкову допомогу дорослих

унаочнити різними електронними матеріалами та ресурсами

Запитання 9

Яких правил потрібно дотримуватися вчителям під час підготовки до онлайн-уроків? Оберіть усі правильні відповіді.

варіанти відповідей

Уникати загальних фраз

Додавати матеріал із пропедевтичною метою

Створювати завдання, які орієнтовані на взаємодію з учнями

Орієнтуватись на 45-60 хв онлайн-уроку

Запитання 10

Установіть відповідність між терміном та його визначенням.

Організація освітнього процесу, учасники якого віддалені одне від одного і взаємодіють за допомогою сучасних інформаційно-комунікаційних (цифрових) технологій.

варіанти відповідей

Дистанційне навчання 

Очне навчання

Змішане навчання

Запитання 11

Установіть відповідність між терміном та його визначенням.

Організація освітнього процесу за умови безпосередньої присутності здобувачів освіти й педагогів у закладі освіти.

варіанти відповідей

Дистанційне навчання 

Очне навчання

Змішане навчання

Запитання 12

Установіть відповідність між терміном та його визначенням.

Організація освітнього процесу, що поєднує дистанційне та очне навчання (застосування технологій дистанційного навчання на очній формі).

варіанти відповідей

Дистанційне навчання

Очне навчання

Змішане навчання

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест