Як називаються соціально-економічні відносини між відособленими виробниками і споживачами в процесі обміну продуктами або послугами?
Яка функція ринку забезпечує встановлення пропорцій в економіці, узгодженість попиту і пропозиції?
Яка функція ринку характеризується посередництвом цін ринок стимулює виробництво тих товарів, які необхідні споживачам, тобто заохочує виробників, які найбільш раціонально використовують ресурси виробництва для одержання найкращих результатів роботи, застосовуючи найновіші досягнення науки, техніки, організації, стимулювання праці та управління.
Що відноситься до умов функціонування ринку?
Як називається сукупність та взаємодія окремих елементів ринку, а також співвідношення між ними?
Який ринок є сукупністю соціально-економічних відносин між роботодавцями і найманими працівниками щодо купівлі-продажу і використання робочої сили?
Хто є суб´єктами ринку?
До яких суб´єктів ринку відносяться підприємства, фірми, організації, об’єднання підприємств, банки, неприбуткові організації?
Які розрізняють види конкуренції за методами конкурентної боротьби?
Як називається ситуація, за якої на ринку є лише один продавець і безліч покупців, які не мають вибору, а тому змушені купувати необхідний товар за запропонованою ціною?
Як називається ринкова ситуація, за якої чисельні, незалежно діючі виробники продають ідентичну продукцію і жоден із них не в змозі контролювати ринкову ціну?
Що не відноситься до видів конкуренції за галузево-територіальною ознакою?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома