зно

Додано: 18 травня 2021
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 45 разів
12 запитань
Запитання 1

Лексичної помилки НЕМАЄ в рядку

варіанти відповідей

А листати сторінки улюбленої книги

Б зранку забули відкрити вікно

В дивовижна пам’ятка природи

Г відноситися з повагою до друзів

Запитання 2

Помилку в написанні імені по батькові допущено в рядку...

варіанти відповідей

А Валентинівна, Аркадіївна, Ігорівна

Б Євгенійович, Григоріївна, Сергієвич

В Іллівна, Кузьмич, Савич

Г Якович, Святославович, Анатоліївна

Запитання 3

Правильно написано всі слова в рядку...

варіанти відповідей

А скасований, розтривожений, безтурботний, припинений

Б зхвалення, безапеляційний, розмовний, преморожений

В безконтактний, прирва, розрекламований, списаний

Г пресмачний, сфотографований, безмірний, росщеплений

Запитання 4

Пунктуаційну помилку допущено в реченні...

варіанти відповідей

А Коли мама Ілона Маска переїхала з дітьми до Канади, їй довелося працювати і вдень і вночі.

Б До речі, жінка ніколи не набридала дітям нудними повчаннями щодо навчання й роботи.

В Вона намагалася бути для родини прикладом в усьому, хоча тепер зауважує, що успіх дітей - лише їхня заслуга.

Г Мати зрідка допомагала дітям, не маючи вільного часу і тому вони досягли всього самостійно.

Запитання 5

Прочитайте текст і виконайте завдання

(1) Надворі було по/особливому тихо. (2) По/зимовому небу пропливав, загортаючись у діряву ковдру з хмар надломлений місяць, схожий на тріснуту крижинку. (3). А поруч з ним поблискували зорі, вимальовувалися непевні перші промені. (4) Неохоче вставало заспане сонце і, мабуть, хотіло якось по/своєму розпочати цей день. (5) Але зима, відвойовуючи останні холодні дні, вирішила по/іншому і все сипала білі сніжинки, закриваючи сонне світило. (6) Усе, окрім тонесенької смуги над (…), уже перетворилося на щільну білу завісу, що огортала землю, не давала їй прокинутися.

Складним є речення...

варіанти відповідей

А друге

Б третє

В четверте

Г п’яте

Запитання 6

Спрощення приголосних на письмі треба позначати в усіх словах рядка...

варіанти відповідей

А Безвиїз…ний, облас…ний, зап’яс…ний

Б Заздріс…ний, волейболіс…ці, очис…ний

В Безчес…ний, щас…ливий, шіс…надцятий

Г Пристрас…ний, шіс….десят, улес…ливий

Д Цінніс…ний, особистіс…ний, тиж…невий

Запитання 7

Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка...

варіанти відповідей

А геній, суниця, зап’ястний, єднання

Б Вітчизна, окраєць, ательє, більярд

В приїжджати, ключ, мільйон, тополя

Г дзбан, рядок, потьмяніти, щоденник

Д малювання, симпатія, пісня, якість



Запитання 8

Однаковий звук позначають букви, підкреслені в окремих словах речення...

варіанти відповідей

А Заспівала сопілочка осьдечки за вікном.

Б Відповідаючи їм, не забудьте подякувати.

В Ці квитки можна обміняти в касі вокзалу.

Г Лікувальні можливості живокосту безмежні.

Запитання 9

Кому перед виділеним словом треба поставити в реченні (розділові знаки пропущено)...

варіанти відповідей

А Забудькуватість чомусь завжди сприймають як грім з ясного неба.

Б Спогади традиційно трактують як пасивний розпад інформації.

В Поступово окремі наші спогади справді вигорають як чорнило на сонці.

Г Пам’ять визначають як властивість мозку діяти за певним стереотипом.

Запитання 10

НЕПРАВИЛЬНО утворено відмінкову форму числівника в реченні...

варіанти відповідей

А Деякі представники лускатих плазунів мають хребет із чотирьохсот однакових хребців.

Б Відомо близько двохсот двадцяти видів черепах із кістковим панциром, у якому міститься тулуб.

В Досліджено, що швидкість польоту бабки може сягати ста п’ятдесяти кілометрів за годину.

Г Динозаври були панівною групою тварин близько шестидесяти мільйонів років тому.

Запитання 11

Лексичну помилку допущено в рядку...

варіанти відповідей

А виключні здібності

Б поверхове уявлення

В громадська думка

Г виконавча влада

Запитання 12

Односкладним є речення...

варіанти відповідей

А Дурне сало без хліба.

Б Найкраща птиця - ковбаса.

В Добра риба на чужому блюді.

Г Дешеву юшку надвір виливають.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест