Конфлікт між мрією і дійсністю змальовано через образ
Червоний, жовтий, оранжевий кольори домінують у творі
З твору «Два кольори» взято всі рядки, ОКРІМ
Під час розмови з мандрівним дяком головна героїня роману «Маруся Чурай» переспівує фольклорний твір
«...український пригодницький роман, український своїм духом, усім спрямуванням своїх ідей, почуттів, характерів» — так Юрій Шевельов характеризує твір
Заклик Тараса Шевченка «Кайдани порвіте!» звучить у творі
У рядках «кожне слово нашої мови проспіване у Пісні тож пісенними словами з побратимами у товаристві розмовляємо» підкреслено
В уривку «Гей, там поле, / А на полі цвіти — / Не по однім ляшку / Заплакали діти» використано
О.Мусін-Пушкін у Спасо-Ярославському монастирі наприкінці XVIII ст. знайшов рукопис твору
Рядки Знаю, що смерть – як коса замашна, Навіть царя не обійде вона. Байдуже смерті, мужик то чи цар, - Все пожере, як солому пожар узято з твору
В уривку «Україно! Україно! / Оце твої діти, / Твої квіти молодії, / Чорнилом политі» описано
«Висока на зріст, рівна станом, але не дуже тонка, з кремезними ногами, з рукавами, позакачуваними по лікті, з чорними косами, вона була ніби намальована на білій стіні. Загоріле рум'яне лице ще виразніше малювалось з чорними тонкими бровами, з темними блискучими, як терен, облитий дощем, очима», — це портрет
Увідповідніть шлюбні пари героїв творів.
Герой Героїня
1 Чіпка А Мелашка
2 Лаврін Б Маруся
3 Карпо В Мотря
4 Грицько Г Христя
Д Галя
Увідповідніть шлюбні пари героїв творів.
Герой Героїня
1 Чіпка А Мелашка
2 Лаврін Б Маруся
3 Карпо В Мотря
4 Грицько Г Христя
Д Галя
Увідповідніть шлюбні пари героїв творів.
Герой Героїня
1 Чіпка А Мелашка
2 Лаврін Б Маруся
3 Карпо В Мотря
4 Грицько Г Христя
Д Галя
Увідповідніть шлюбні пари героїв творів.
Герой Героїня
1 Чіпка А Мелашка
2 Лаврін Б Маруся
3 Карпо В Мотря
4 Грицько Г Христя
Д Галя
Розгляньте схему.
Станова належність ----------------------------------------------------- ► Щастя
Аналізуючи бачення щастя головних героїв, можна провести паралель між твором «Мартин Боруля» Івана Карпенка-Карого та твором
«Невже тобі лиш не судилось діло, / Що б виявило твоїх сил безмірність?» — звертається Іван Франко в поемі до
В уривку «...був добрий стельмах, робив панам і селянам вози, борони, плуги та рала і заробляв добрі гроші, але ніяк не міг вдержати їх у руках. Гроші втікали до шинкаря» йдеться про
Увідповідніть уривки твору з художніми засобами.
Уривки твору
1 «Спросив Іван усе село».
2 «Одна сльоза покотилася по лиці, як перла по скалі».
3 «Прийшла Іваниха, старенька і сухенька».
4 «Катерино, що ти собі, небого, у своїй голові гадаєш?»
Художні засоби
А гіпербола
Б метафора
В порівняння
Г епітет
Д риторичне звертання
Увідповідніть уривки твору з художніми засобами.
Уривки твору
1 «Спросив Іван усе село».
2 «Одна сльоза покотилася по лиці, як перла по скалі».
3 «Прийшла Іваниха, старенька і сухенька».
4 «Катерино, що ти собі, небого, у своїй голові гадаєш?»
Художні засоби
А гіпербола
Б метафора
В порівняння
Г епітет
Д риторичне звертання
Увідповідніть уривки твору з художніми засобами.
Уривки твору
1 «Спросив Іван усе село».
2 «Одна сльоза покотилася по лиці, як перла по скалі».
3 «Прийшла Іваниха, старенька і сухенька».
4 «Катерино, що ти собі, небого, у своїй голові гадаєш?»
Художні засоби
А гіпербола
Б метафора
В порівняння
Г епітет
Д риторичне звертання
Увідповідніть уривки твору з художніми засобами.
Уривки твору
1 «Спросив Іван усе село».
2 «Одна сльоза покотилася по лиці, як перла по скалі».
3 «Прийшла Іваниха, старенька і сухенька».
4 «Катерино, що ти собі, небого, у своїй голові гадаєш?»
Художні засоби
А гіпербола
Б метафора
В порівняння
Г епітет
Д риторичне звертання
«Праматір'ю українського театру» Іван Франко назвав твір
Слова «Я маю в серці те, що не вмирає!» належать
Мотив сізіфової праці звучить у творі
Любовний трикутник споріднює твори
«Геніальний поет і геніальний блазень» — так характеризував Павла Тичину
Мотив зустрічі царя Соломона та Суламіти звучить у творі
«Вони були налякані обстановкою: аристократична розкіш, княжі портрети й розгардіяш порожні пляшки, револьвери й синій цигарковий дим» - у цих словах з твору «Я (Романтика)» ідеться про
Вислів Овідія «Поки дихаю, сподіваюсь» суголосний із назвою твору
Уривок «Тисяча дев’ятсот дев’ятнадцятого року він востаннє ховався з рушницею по лісах у повстанні проти денікінців. їх був невеличкий загін, душ із двадцятеро, що пробивались до головного повстанського табору під Черкасами. Вночі їх оточено, але невдало — весь загін встиг вислизнути, тікаючи поодинці на ближчі села до слушного часу» у творі «Місто» є
Прочитайте рядки.
Ми любимо з тобою — Повний Корабель,
Що звуть його фрегатом мореплавці.
Автор цих слів
У творі «Кайдашева сім’я» події відбуваються на річці
У фрагменті «З якоюсь дивовижною гордістю і радістю заявив: “Я — закоханий в житті поганин”» ідеться про автора твору
Батька описано в кожному рядку, ОКРІМ
В уривку
Рідна мати моя, ти ночей не доспала,
Ти водила мене у поля край села,
І в дорогу далеку ти мене на зорі проводжала,
Ірушник вишиваний на щастя дала.
ужито всі художні засоби, ОКРІМ
До одного виду лірики належать твори в рядку
Ознаки неокласицизму відчутні в рядках
Засновником ВАПЛІТЕ був
Увідповідніть учинки із героями твору.
Учинки Герої
1 круглий сирота, який служить А Мотря
підпасичем діда Уласа Б Грицько
2 зі своїми друзями стає на шлях розбою В Чіпка
3 повідомляє жандармам про злочин сина Г Явдоха
4 вчиняє самогубство Д Галя
Увідповідніть учинки із героями твору.
Учинки Герої
1 круглий сирота, який служить А Мотря
підпасичем діда Уласа Б Грицько
2 зі своїми друзями стає на шлях розбою В Чіпка
3 повідомляє жандармам про злочин сина Г Явдоха
4 вчиняє самогубство Д Галя
Увідповідніть учинки із героями твору.
Учинки Герої
1 круглий сирота, який служить А Мотря
підпасичем діда Уласа Б Грицько
2 зі своїми друзями стає на шлях розбою В Чіпка
3 повідомляє жандармам про злочин сина Г Явдоха
4 вчиняє самогубство Д Галя
Увідповідніть учинки із героями твору.
Учинки Герої
1 круглий сирота, який служить А Мотря
підпасичем діда Уласа Б Грицько
2 зі своїми друзями стає на шлях розбою В Чіпка
3 повідомляє жандармам про злочин сина Г Явдоха
4 вчиняє самогубство Д Галя
Увідповідніть тему твору з його назвою.
Тема твору
1 історія правдошукача, який стає розбійником
2 життя селянської родини
3 міф про дворянство як краще життя
4 зображення доби Руїни
Назва твору
А «Енеїда»
Б «Мартин Боруля»
В «Чорна рада»
Г «Кайдашева сім’я»
Д «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
Увідповідніть тему твору з його назвою.
Тема твору
1 історія правдошукача, який стає розбійником
2 життя селянської родини
3 міф про дворянство як краще життя
4 зображення доби Руїни
Назва твору
А «Енеїда»
Б «Мартин Боруля»
В «Чорна рада»
Г «Кайдашева сім’я»
Д «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
Увідповідніть тему твору з його назвою.
Тема твору
1 історія правдошукача, який стає розбійником
2 життя селянської родини
3 міф про дворянство як краще життя
4 зображення доби Руїни
Назва твору
А «Енеїда»
Б «Мартин Боруля»
В «Чорна рада»
Г «Кайдашева сім’я»
Д «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
Увідповідніть тему твору з його назвою.
Тема твору
1 історія правдошукача, який стає розбійником
2 життя селянської родини
3 міф про дворянство як краще життя
4 зображення доби Руїни
Назва твору
А «Енеїда»
Б «Мартин Боруля»
В «Чорна рада»
Г «Кайдашева сім’я»
Д «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома