Увідповідніть тему твору з його назвою.
Тема твору Назва твору
1 історія правдошукача, який стає розбійником А «Енеїда»
2 життя селянської родини Б «Мартин Боруля»
3 міф про дворянство як краще життя В «Чорна рада»
4 зображення доби Руїни Г «Кайдашева сім’я»
Д «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
Увідповідніть тему твору з його назвою.
Тема твору Назва твору
1 історія правдошукача, який стає розбійником А «Енеїда»
2 життя селянської родини Б «Мартин Боруля»
3 міф про дворянство як краще життя В «Чорна рада»
4 зображення доби Руїни Г «Кайдашева сім’я»
Д «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
Увідповідніть тему твору з його назвою.
Тема твору Назва твору
1 історія правдошукача, який стає розбійником А «Енеїда»
2 життя селянської родини Б «Мартин Боруля»
3 міф про дворянство як краще життя В «Чорна рада»
4 зображення доби Руїни Г «Кайдашева сім’я»
Д «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
Увідповідніть тему твору з його назвою.
Тема твору Назва твору
1 історія правдошукача, який стає розбійником А «Енеїда»
2 життя селянської родини Б «Мартин Боруля»
3 міф про дворянство як краще життя В «Чорна рада»
4 зображення доби Руїни Г «Кайдашева сім’я»
Д «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
Увідповідніть образ твору з його автором.
Образ Автор
1 земля обітована А Іван Котляревський
2 пропаща сила Б Іван Карпенко-Карий
3 груша як причина сварок В Іван Нечуй-Левицький
4 «бумага» про дворянство Г Панас Мирний
Д Іван Франко
Увідповідніть образ твору з його автором.
Образ Автор
1 земля обітована А Іван Котляревський
2 пропаща сила Б Іван Карпенко-Карий
3 груша як причина сварок В Іван Нечуй-Левицький
4 «бумага» про дворянство Г Панас Мирний
Д Іван Франко
Увідповідніть образ твору з його автором.
Образ Автор
1 земля обітована А Іван Котляревський
2 пропаща сила Б Іван Карпенко-Карий
3 груша як причина сварок В Іван Нечуй-Левицький
4 «бумага» про дворянство Г Панас Мирний
Д Іван Франко
Увідповідніть образ твору з його автором.
Образ Автор
1 земля обітована А Іван Котляревський
2 пропаща сила Б Іван Карпенко-Карий
3 груша як причина сварок В Іван Нечуй-Левицький
4 «бумага» про дворянство Г Панас Мирний
Д Іван Франко
У творі «Тіні забутих предків» порушено всі проблеми, ОКРІМ
Тему музики, мистецтва, їх вплив на людину, а також долю талановитого митця розкрито у творі
Метаморфоза (перетворення людини на рослину чи тварину; Мавки на вербу, Лукаша на вовкулаку) властива фольклорному жанрові
Гори, гай, луги, поля — це образи із твору
Мета не виправдовує засоби — так розуміємо твір
У фрагменті з роману «Місто» «Але що більше Степан [...] кімнату встатковував, то чужішою вона йому була. Кожна нова принесена сюди річ сповнювала його незрозумілою турботою. Він ставив її на місце, призначене їй, і потім дивився на неї здивовано, як на щось чуже, в його життя нахабно втиснуте» йдеться про
Майстер корабля — це назва
Ліричні пейзажі змальовано у творі
Ознаки експресіонізму є у творі
У творі «Зачарована Десна» «...знав прикмети до всіх природних явищ і особливо вірив у мишей»
Рушник вишиваний, далека дорога — ці образи взято з твору
Із творів Василя Симоненка взято всі рядки, ОКРІМ
На основі антитези «побратими — вороги» будує твір
В уривку «Бо далекі Рудні гори скрізь ідуть за мною, ближчають з кожним днем щодалі ширше розгортаючись у своїй трагічній чарівності. Бачу вже їх не забиті снігами, а зелені, пишні, зігріті весняним сонцем, коли полонини, як сині озера першим цвітом весни, що по-вашому зветься - небовий ключ» підкреслено
В уривку Йому тридцять три, а їй дев’ятнадцять ідеться про
Василь Стус – автор слів у рядку
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома