ЗНО (4 відповіді)

Додано: 26 травня 2022
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 91 раз
20 запитань
Запитання 1

Синонімічним до простого речення “У сучасному світі вивчення мов міжнародного спілкування вкрай потрібне для досягнення особистістю успіху” є складнопідрядне речення.

варіанти відповідей

А У сучасному світі вивчення мов міжнародного спілкування вкрай потрібне, щоб особистість могла досягти успіху.

Б У сучасному світі вивчати мови міжнародного спілкування вкрай потрібно, адже це свідчить про досягнення особистісю успіху.

В У сучасному світі вивчення мов міжнародного спілкування вкрай потрібне, оскільки так особистість досягне успіху.

Г У сучасному світі вивчення мов міжнародного спілкування вкрай потрібне через те, що так особистість може досягти успіху.

Д У сучасному світі вивчати мови міжнародного спілкування вкрай потрібно, тому що так особистість може досягти успіху.

Запитання 2

22. Кому (коми) треба ставити в реченні (розділові знаки пропущено)

А А тим часом місяць пливе оглядать небо й зорі та землю й море.

Б У моїй душі бриніли людські голоси і ні вдень ні вночі не давали спокою.

В Підемо до лісу або в гай погуляти чи на річку порибалити.

Г Жовтороте ласвів’ятко силилося вилетіли з гнізда та ще не змогло.

Д Пізньої осені на зритій землі поплуталась гарбузова огудина.

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Д

Запитання 3

З’ясуйте, який відокремлений член речення є в кожному прикладі.

Знайдіть відокремлений член речення означення

варіанти відповідей

А Бо коли, закохані в минуле, прокуняєм свій великий час, наша лінь ніколи не розлучить.

Б Буду, мамо горда і вродлива, з тебе дивуватися повік

В Там, у степу, схрестилися дороги, немов у герці дикому мечі.

Г Не шкодуй добра мені, людині, щастя не жалій моїм літам.

Д Чи винні ми щось комусь у житті, окрім наших батьків?

Запитання 4

З’ясуйте, який відокремлений член речення є в кожному прикладі.

Знайдіть відокремлений член речення обставину

варіанти відповідей

А Бо коли, закохані в минуле, прокуняєм свій великий час, наша лінь ніколи не розлучить.

Б Буду, мамо горда і вродлива, з тебе дивуватися повік.

В Там, у степу, схрестилися дороги, немов у герці дикому мечі.

Г Не шкодуй добра мені, людині, щастя не жалій моїм літам.

Д Чи винні ми щось комусь у житті, окрім наших батьків?

Запитання 5

З’ясуйте, який відокремлений член речення є в кожному прикладі.

Знайдіть відокремлений член речення прикладку

варіанти відповідей

А Бо коли, закохані в минуле, прокуняєм свій великий час, наша лінь ніколи не розлучить.

Б Буду, мамо горда і вродлива, з тебе дивуватися повік.

В Там, у степу, схрестилися дороги, немов у герці дикому мечі.

Г Не шкодуй добра мені, людині, щастя не жалій моїм літам.

Д Чи винні ми щось комусь у житті, окрім наших батьків?

Запитання 6

З’ясуйте, який відокремлений член речення є в кожному прикладі.

Знайдіть відокремлений член речення додаток

варіанти відповідей

З’ясуйте, який відокремлений член речення є в кожному прикладі.

Знайдіть відокремлений член речення прикладку

Б Буду, мамо горда і вродлива, з тебе дивуватися повік.

В Там, у степу, схрестилися дороги, немов у герці дикому мечі.

Г Не шкодуй добра мені, людині, щастя не жалій моїм літам.

Д Чи винні ми щось комусь у житті, окрім наших батьків?

Запитання 7

Доберіть приклад до кожного випадку вживання тире.

Випадок уживання тире

1 тире при відокремленій прикладці

варіанти відповідей

А Найбільше у світі любив він багрянолисту осінь – природи солодку зрілість

Б Дівчина внесла оберемок майористих квітів – до цього похмура кімната враз ожила.

В Зацвіла тендітно-біла конвалія в гаю, а сонячно-тремтливі кульбабки – біля ставу.

Г Класична пластика, і конкур строгий, і логіки залізна течія – це справжньої поезії дороги.

Д Зображення флори й фауни: квітів, дерев, тварин – свідчать про обожнення природи 

Запитання 8

Доберіть приклад до кожного випадку вживання тире.

Випадок уживання тире

1 тире в реченні з однорідними членами

варіанти відповідей

А Найбільше у світі любив він багрянолисту осінь – природи солодку зрілість

Б Дівчина внесла оберемок майористих квітів – до цього похмура кімната враз ожила.

В Зацвіла тендітно-біла конвалія в гаю, а сонячно-тремтливі кульбабки – біля ставу.

Г Класична пластика, і конкур строгий, і логіки залізна течія – це справжньої поезії дороги.

Д Зображення флори й фауни: квітів, дерев, тварин – свідчать про обожнення природи нашими предками.

Запитання 9

Доберіть приклад до кожного випадку вживання тире.

Випадок уживання тире

тире між підметом і присудком

варіанти відповідей

А Найбільше у світі любив він багрянолисту осінь – природи солодку зрілість

Б Дівчина внесла оберемок майористих квітів – до цього похмура кімната враз ожила.

В Зацвіла тендітно-біла конвалія в гаю, а сонячно-тремтливі кульбабки – біля ставу.

Г Класична пластика, і конкур строгий, і логіки залізна течія – це справжньої поезії дороги.

Д Зображення флори й фауни: квітів, дерев, тварин – свідчать про обожнення природи нашими предками.

Запитання 10

Доберіть приклад до кожного випадку вживання тире.

Випадок уживання тире

тире в неповному реченні


варіанти відповідей

А Найбільше у світі любив він багрянолисту осінь – природи солодку зрілість

Б Дівчина внесла оберемок майористих квітів – до цього похмура кімната враз ожила.

В Зацвіла тендітно-біла конвалія в гаю, а сонячно-тремтливі кульбабки – біля ставу.

Г Класична пластика, і конкур строгий, і логіки залізна течія – це справжньої поезії дороги.

Д Зображення флори й фауни: квітів, дерев, тварин – свідчать про обожнення природи нашими предками.

Запитання 11

 Установіть відповідність між видом речення та прикладом.

Вид речення

складнопідрядне

варіанти відповідей

А Мільярди перлин мерехтіли на всьому, випромінюючи маленькі сонця, розсипаючи спектри на лапатім листі дубів і ліщини.

Б Тихо-мирно спала зграя лебедина, і даремно лебідь звав, будив її

В Стоять жоржини мокрі-мокрі, сплять діамантові жуки, під грушею у дикій моркві до ранку ходять їжаки.

Г Коли з дерев, сумно кружляючи, падало жовтогаряче листя, повернувся додому Оксен.

Д Ти з’явилась мені – і здалося, що сівт помолодшав навколо на тисячу літ.

Запитання 12

 Установіть відповідність між видом речення та прикладом.

Вид речення

 безсполучникове

варіанти відповідей

А Мільярди перлин мерехтіли на всьому, випромінюючи маленькі сонця, розсипаючи спектри на лапатім листі дубів і ліщини.

Б Тихо-мирно спала зграя лебедина, і даремно лебідь звав, будив її.

В Стоять жоржини мокрі-мокрі, сплять діамантові жуки, під грушею у дикій моркві до ранку ходять їжаки.

Г Коли з дерев, сумно кружляючи, падало жовтогаряче листя, повернувся додому Оксен.

Д Ти з’явилась мені – і здалося, що сівт помолодшав навколо на тисячу літ.

Запитання 13

 Установіть відповідність між видом речення та прикладом.

Вид речення

 складне з різними видами зв’язку

варіанти відповідей

А Мільярди перлин мерехтіли на всьому, випромінюючи маленькі сонця, розсипаючи спектри на лапатім листі дубів і ліщини.

Б Тихо-мирно спала зграя лебедина, і даремно лебідь звав, будив її.

В Стоять жоржини мокрі-мокрі, сплять діамантові жуки, під грушею у дикій моркві до ранку ходять їжаки.

Г Коли з дерев, сумно кружляючи, падало жовтогаряче листя, повернувся додому Оксен.

Д Ти з’явилась мені – і здалося, що сівт помолодшав навколо на тисячу літ.

Запитання 14

. Установіть відповідність між видом речення та прикладом.

Вид речення

складносурядне

варіанти відповідей

А Мільярди перлин мерехтіли на всьому, випромінюючи маленькі сонця, розсипаючи спектри на лапатім листі дубів і ліщини.

Б Тихо-мирно спала зграя лебедина, і даремно лебідь звав, будив її.

В Стоять жоржини мокрі-мокрі, сплять діамантові жуки, під грушею у дикій моркві до ранку ходять їжаки.

Г Коли з дерев, сумно кружляючи, падало жовтогаряче листя, повернувся додому Оксен.

Д Ти з’явилась мені – і здалося, що сівт помолодшав навколо на тисячу літ.

Запитання 15

З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).

Олена Теліга вважала, (1) що для українки має бути (2) характерним поєднання “найкращої жіночності з найвищою мужністю”, і переймалася (3) тим, що в українській літературі не (4) створено ідеального образу жінки.

прикметник

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 16

З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).

Олена Теліга вважала, (1) що для українки має бути (2) характерним поєднання “найкращої жіночності з найвищою мужністю”, і переймалася (3) тим, що в українській літературі не (4) створено ідеального образу жінки.

дієслово

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 17

З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).

Олена Теліга вважала, (1) що для українки має бути (2) характерним поєднання “найкращої жіночності з найвищою мужністю”, і переймалася (3) тим, що в українській літературі не (4) створено ідеального образу жінки.

сполучник

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 18

З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).

Олена Теліга вважала, (1) що для українки має бути (2) характерним поєднання “найкращої жіночності з найвищою мужністю”, і переймалася (3) тим, що в українській літературі не (4) створено ідеального образу жінки.

займенник

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 19

5. Неправильно вжито прийменник у словосполученні

А вишивати по шовку

Б зустрітися по обіді

В зайти по неуважності

Г відповідати по черзі

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 20

4. Перший склад наголошений у слові

А дрова

Б жалюзі

В жаркий

Г дочка

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест