Літературне угруповання ВАПЛІТЕ очолював
Справжнє прізвище автора твору «Я (Романтика)» –
У творі “Я (Романтика)” центральною є тема
У формі спогадів написано обидва твори в рядку
У новелі Миколи Хвильового «Я (Романтика)» центральною є проблема
У рядках
Так ніхто не кохав. Через тисячі літ
Лиш приходить подібне кохання
поет використав
Різдвяну містерію, де давні волхви перетворюються на сусідських дядьків-лемків, які принесли до хати традиційну святкову хлібину, змалював
«Філологічним водевілем» назвав автор свій твір
«Як можна бути вільним, Евкріте, коли маєш тіло?» - це один з епіграфів
твору, де діють
В основі твору «Майстер корабля» Ю. Яновського
Драматичними за родовою ознакою є обидва твори в рядку
«Моя зброя - сміх!» - так пояснював своє мистецьке покликання
Висловлювання "Лучче мені проміняти шаблю на веретено, аніж напасти вдвох на одного" належать
Прочитайте рядки.
…зложити докупи обидва береги Дніпрові, щоб обидва… приклонились під одну булаву! Виженем недоляшка з України, одтиснем ляхів до самої Случі — і буде велика одностайна Україна.
Ці слова належать...
Прочитайте цитатну характеристику:
"Був він син паволоцького попа, по прізвищу Чепурний, учився в Київській братській школі, і вже сам вийшов був на попи. Як же піднялись козаки з гетьманом Остряницею, то і він устряв до козацького війська; бо гарячий був чоловік ... і не всидів би у своїй парафії, чуючи, як іллється рідна йому кров за безбожний глум польських консистентів і урядників над українцями, за наругу католиків і унітів над греко-руською вірою".
Йдеться про героя роману...
Хто і про кого сказав у романі П.Куліша „Чорна рада”: „Добрий він, і душа щира, козацька, хоч удає з себе ледащицю і характерника...”
« Кам‘яний хрест»
« Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
«Місто»
«Захар Беркут»
«Майстер корабля»
«Мартин Боруля»
«Сон» «Кавказ»
«У теплі дні збирання винограду»
«Маруся Чурай»
Ліричний герой – поет, який порівнюється з міфологічним образом Сізіфа, використано у поезії
Художні засоби епітети: «співочий грім, шовковий спів, левій рев Дніпра» використано у творі
Установити відповідність між назвами творів та їхніми авторами
1 «У теплі дні збирання винограду» А В.Симоненко
2 «Блакитна панна» Б М. Вороний
3 «Пам’яті тридцяти» В О.Олесь
4 «О слово рідне!...» Г П.Тичина
Д М.Рильський
Установити відповідність між назвою твору і жанром
1 М.Коцюбинський «Інтермеццо»
2 А.Малишко «Пісня про рушник»
3 Ю.Яновський «Майстер корабля»
4 Л.Костенко»Маруся Чурай»
5 Д.Довженко «зачарована Десна»
А Автобіографічний роман Б Новела
В Роман у віршах
Г Драматична поема
Д Поезія
Е Повість
. Установити відповідність між автором і назвою твору
1 П.Мирний А «Кайдашева сім’я»
2 І.Карпенко-Карий Б «Хіба ревуть воли, як ..."
3 І.Нечуй-Левицький В «Мойсей»
4 І.Франко Г «Чорна рада»
5 Леся Українка Д «Мартин Боруля»
6 М.Коцюбинський Е «Тіні забутих предків»
Є «Лісова пісня»
Казку про те, як дерева обирали собі короля, розповідав герой твору, у якому були такі персонажі:...
"Все повторялось: і краса, й потворність.
Усе було: асфальти й спориші.
Поезія — це завжди неповторність,
якийсь безсмертний дотик до душі".
Це слова з поезії...
Установіть відповідність між твором і рядками.
1. А. Малишко А Юначе! Хай буде для неї твій сміх,
і сльози, і все до загину…
2. В. Симоненко Б Маю я святе синівське право
матір'ю побуть на самоті.
3. В. Сосюра В Мене водило в безвісті життя,
Та я вертався на свої пороги
4. Д. Павличко Г Хай на ньому цвіте росяниста доріжка,
І зелені луги, й солов'їні гаї...
5. Є. Маланюк
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома