ЗНО тести

Додано: 14 грудня 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 486 разів
36 запитань
Запитання 1

1. Разом треба писати кожен складний іменник у варіанті

варіанти відповідей

радіо/станція, буре/лом, пройди/світ, напів/автомат, лейб/медик

фото/студія, агро/бізнес, міськ/ком, контр/адмірал, Лисичка/Сестричка

івано/франківець, контр/удар, шести/класник, гори/цвіт, супер/шоу

людино/день, дуб/велетень, генерал/майор, стерео/система, водо/гін

Тростян/гора, сто/річчя, моно/спектакль, вагон/ресторан, пів/огірка

Запитання 2

2. Оберіть варіант, у якому всі прикметники потрібно писати разом

варіанти відповідей

старо/український, кримсько/татарський, золото/гарячий, лимонно/кислий, біло/сніжний

ніжно/лілейний, суспільно/корисний, дво/річний, радіо/фізичний, кисло/молочний

ніжно/тонний, чисто/сердечний, сільсько/господарський, суспільно/політичний, червоно/гарячий

вільно/думний, давньо/грецький, правдо/подібний, кисло/терпкий, навчально/виховний,

дво/рівневий, чорно/бровий, темно/зелений, генерал/губернаторський, еколого/правничий

Запитання 3

3. Усі складні прикметники потрібно писати через дефіс у варіанті

варіанти відповідей

абсолютно/сухий, південно/західний, науково/технічний, золотисто/рожевий, світло/волосий

чудо/творний, жовто/гарячий, сіро/зелений, північно/кавказький, зменшено/пестливий

легко/крилий, семи/річний, яро/червоний, барвисто/строкатий, темно/вишневий

гірко/солоний, логіко/граматичний, чесько/польський, медико/хірургічний, сніжно/білий

парково/лісовий, соціально/побутовий, поле/захисний,жовто/бурий, військово/полонений

Запитання 4

4. Через дефіс треба писати усі складні іменники в рядку

варіанти відповідей

читець/декламатор, радіо/фізик, інженер/конструктор, біо/система, екс/прем'єр

авіа/квитки, лікар/стоматолог, заєць/русак, супер/акція, собака/поводир

люби/мене, п'яти/класник, дуб/велетень, лісо/степ, фото/репортаж

біо/кефір, термо/стійкість, міні/спідниця, лейб/медик, гідро/станція

купівля/продаж, віце/губернатор, унтер/офіцер, норд/вест, максі/довжина

Запитання 5

5. Разом треба писати всі слова в рядку

варіанти відповідей

анти/корупцiйний, ячмінно/житній, вело/пробiг, хлопець/богатир, Дніпро/ріка

фото/ательє, міжнародно/правовий, глухо/нiмий, медико/хірургічний, світло/бузковий

залiзо/бетонний, фітнес/клуб, вічно/зелений, вагон/ресторан, інтернет/магазин

жовто/гарячий, пiвнiчно/схiдний, євро/банк, хіміко/біологічний, суспільно/економічний

чудо/творний, волого/стійкий, кiно/фестиваль, авіа/переліт, чорно/слив

Запитання 6

6. Із дефісом треба писати всі слова в рядку

варіанти відповідей

ніжно/блакитний, ніжно/лиций, ніжно/колірний

легко/одягнений, легко/атлетичний, легко/крилий

ідейно/політичний, ідейно/виховний, ідейно/художній

коренево/суфіксальний, корене/вмісний, корене/подібний

кисло/солоний, кисло/молочний, кислото/стійкий

Запитання 7

7. Прочитайте речення. Скільки складних слів у ньому потрібно написати разом?

Таке все фантастично/чарівне в ці передвечірні хвилини: лінія небо/схилу оповита світло/фіолетовим серпанком, різно/кольорові пагорби нагадують хвилі, які переливаються то темно/бузковими, то яскраво/червоними відблисками.

варіанти відповідей

3

2

5

6

1

Запитання 8

8. Разом треба писати всі слова в рядку

варіанти відповідей

ніжно/тонний, ніжно/колірний, ніжно/шкірий

ясно/окий, ясно/блакитний, ясно/головий

темно/барвний, темно/водний, темно/вишневий

біло/кам’яний, біло/золотистий, біло/сніжний

світло/непроникний, світло/сірий, світло/стійкий

Запитання 9

9. Серед поданих нижче складних прикметників обери тільки ті, що пишуться окремо. Скільки їх?

абсолютно/сухий, жовто/гарячий, суспільно/корисний, суспільно/необхідний, суспільно/економічний, ліво/бережний, діаметрально/протилежний, усесвітньо/відомий, матеріально/зацікавлений, різко/окреслений, ніжно/тонний

варіанти відповідей

4

1

7

11

9

Запитання 10

10. У якому реченні допущено помилки при написанні складних слів?

варіанти відповідей

Бабуся щодня продавала на міському ринку жовтогарячі абрикоси та тонкошкірі сливи.

Мама звернула увагу на абсолютно суху футболку сина, і в голову закрались дивні думки.

У часи пандемії лікарі рекомендують уникати людних місць та здійснювати покупки в інтернет-магазинах, де теж бувають суперакції.

Софія напередодні Нового року шукала в продажу сукню золото-гарячого кольору.

Хлопчик помітив, як за кущем ховався заєць-русак.

Запитання 11

11. Прочитайте уривок. Дефіс треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ

Сонце мало(1)помалу хилилося до заходу. Воно поволі червонило край(2)небо й робило його ясно(3)червоним. Ген(4)ген до обрію насторожено шумів неозорий ліс, оточений біляво(5)сивою мрякою.

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

Запитання 12

12. Як потрібно написати подані нижче складні слова?

Ново/будова, залізо/бетонний, зло/ворожий, фото/елемент, вічно/зелений, яхт/клуб, дівич/вечір, вакуум/апарат, ядучо/червоний, суспільно/необхідний, абсолютно/новий, чітко/окреслений, діаметрально/протилежний, усесвітньо/відомий

варіанти відповідей

перші п'ять слів - разом, п'ять наступних - через дефіс, п'ять останніх - окремо

перші п'ять слів - через дефіс, п'ять наступних - окремо, п'ять останніх - разом

перші п'ять слів - разом, п'ять наступних - окремо, п'ять останніх - через дефіс

перші п'ять слів - окремо, п'ять наступних - разом, п'ять останніх - через дефіс

перші десять слів - разом, п'ять останніх - окремо

Запитання 13

Вкажіть серед поданих числівників порядковий:

варіанти відповідей

 три

 троє

 третій

 утрьох

Запитання 14

Познач рядок, у якому записано лише кількісні числівники.

варіанти відповідей

 П'ятий, дванадцятий, сімсот сімдесятий.

 П’ять, дванадцять, сімсот .

П’ятеро, дванадцятеро, сімсот, сімдесятий

Запитання 15

Познач рядок, в якому всі числівники записано правильно.

варіанти відповідей

Шістьсот, шістнадцять, шістдесят.

 Шістсот, шістнадцять, шістдесят.

Шістсот, шіснадцять, шестидесяти.

Запитання 16

Порушено граматичну норму на позначення часу в рядку

варіанти відповідей

дванадцята тридцять, сімнадцята година, двадцять хвилин на сьому

за п`ять хвилин десята, о третій годині, чверть на другу

четверта година п`ять хвилин, десята година тридцять хвилин, пів на третю

пів на першу, шість годин, за десять восьма

Запитання 17

НЕПРАВИЛЬНО поєднано числівник з іменником у рядку

варіанти відповідей

шістдесят п’ять гривень

чотири з половиною роки

двадцять два комп’ютери

п’ять десятих відсотків

двісті три абітурієнти

Запитання 18

Правильними відповідями на запитання «Котра година?» будуть усі, ОКРІМ

варіанти відповідей

чверть на сьому

п’ятнадцять хвилин по шостій

п’ятнадцять хвилин сьомої

шість годин п’ятнадцять хвилин

чверть по шостій

Запитання 19

Числівник ужито в реченні:




варіанти відповідей

Козацька сотня розтанула в пітьмі.

На майже голих гілках висіло з десяток останніх яблук.


З- поміж альпіністів лише одиниці змогли подолати цей маршрут.

У спортакіаді взяли участь сто учнів.

Запитання 20

Правильно поєднано іменники з числівниками в рядку


варіанти відповідей

двадцять два футболісти

три з половиною сантиметрів

двадцять чотири учня

півтори літри

сім цілих і вісім десятих відсотків

Запитання 21

Неправильною є відмінкова форма числівника в рядку

варіанти відповідей

Р. в. трьохсот п’ятдесяти шести

Д. в. трьомстам п’ятдесяти шести

Зн. в. триста п’ятдесят шість

Ор. в. трьомастами п’ятдесятьма шістьма

М. в. (на) трьохсот п’ятдесяти шести

Запитання 22

Правильну відмінкову форму числівника шістсот дев’яносто вісім наведено в рядку

варіанти відповідей

Р. в. шестиста дев’яноста восьми

Д. в. шестисот дев’яноста вісьмом

Зн. в. шістсот дев’яноста вісім

Ор. в. шестистами дев’яноста вісьмома

М. в. (на) шестистах дев’яноста вісьмох

Запитання 23

12. Збірні числівники складають рядок:



варіанти відповідей

А шість, двадцятий, семеро, три десятих

Б двоє, дванадцятеро, восьмеро, тридцять троє

В тринадцятьох, шістдесяти, вісімнадцятьом, на трьох

Г другий, шостий, десятий, чотирнадцятий

Запитання 24

Правильно поєднано іменник з числівником у рядку

варіанти відповідей

два кошеня

три мільйона

вісім кілограм

чотири лимони

Запитання 25

Збірним є числівник

варіанти відповідей

вісімнадцятий

сотий

кільканадцять

двійко

одинадцять

Запитання 26

Прочитайте текст

(1)Здавна люди налічували в дощовій веселці сім кольорів: червоний, жовтогарячий, жовтий, зелений, голубий, синій і фіолетовий. (2)Можливо, у цій сімці наші предки вбачали щось таємничо-магічне. (3)Недарма ж тиждень складався з семи днів, а на небі налічували тоді сім планет. (4)Придивляючись до веселки уважніше, не можна не помітити багато відтінків, що поступово переходять один в один. (5) Сотнями барв грає-переливається веселка, тішить наше око.

Числівника нема у реченнях

варіанти відповідей

2, 5

3, 4

4, 5

2, 4

Запитання 27

1. Оберіть варіант, у якому всі слова прислівники?

варіанти відповідей

гАряче, будь-де, ніколи, як-не-як, звечора

ввечері, вечірні, холодно, будь-який, ніхто

вгорі, зліва, допізна, щедро, сказано

неначе, немовбито, де-не-де, тет-а-тет, досхочу

по-київськи, потроху, посивілий, лячно, вперше

Запитання 28

2. Прислівник виконує роль означення в реченні

варіанти відповідей

Часом я заходжу до книгарні, аби уважно розглядати улюблені книги на полицях

Поблизу кущів Сава помітив переляканого лося

Назустріч Михайлу бігла стривожена мати

Щоранку я займаюся спортом у тренажерному залі

Мамі до вподоби кава по-східному

Запитання 29

3. Помилку в утворенні форми ступенів порівняння прислівника допущено в рядку

варіанти відповідей

гучно-гучніше, тихо-найтихіше, радісно-радісніше, високо-найвище

близько-ближче, яскраво-більш яскраво, дорого-дорожче, зручно-найзручніше

погано-поганіше, весняно-весняніше, швидко-швидше, вузько-вужче

глибоко-щонайглибше, низько-нижче, спокійно-найспокійніше, добре-краще

повільно-найбільш повільно, темно-найтемніше, лагідно- лагідніше, весело-ббільш весело

Запитання 30

4. Літеру і треба писати на місці всіх пропусків у рядку

варіанти відповідей

поноч.., до реч.., по-ведмеж.., інкол.., утрич..

заоч.., опівноч.., напівдороз.., навесн.., у віч..

заввишк.., по-вовч.., навік.., укуп.., наспод..

удвіч.., безвіст.., навтік.., зовн.., по-китайськ..

сьогодн.., по-латин.., вранц.., анітрох.., трох..

Запитання 31

5. Разом треба писати всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

по/турецьки, по/тиху, колись/то, до/вподоби, тишком/нишком

в/цілому, уві/сні, кінець/кінцем, з/висока, голі/руч

на/вшпиньки, по/іншому, не/сказанно, у/ночі, на/щастя

чим/далі, на/швидку/руч, на/виворіт, /по/трохи, на/четверо

віч/на/віч, будь/ласка, мимо/хідь, у/переміш, в/низу

Запитання 32

6. Через дефіс треба писати всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

день/у/день, час/від/часу, сама/самотою, що/тижня, ні/де

тет/а/тет, по/третє, сила/силенна, зроду/віку, давним/давно

аби/як, поза/торік, казна/де, на/дворі, по/лисячи

в/горі, натще/серце, по/своєму, як/не/як, на/жаль

у/стократ, ні/коли, хоч/не/хоч, хтозна/коли, чим/дуж

Запитання 33

7. Окремо треба писати всі прислівники в рядку

варіанти відповідей

раз/по/раз, на/самоті, без/угаву, в/унісон, на/віки/вічні

неждано/негадано, десь/інде, на/щастя, на/вприсядки, на/поруки

на/поталу, на/відмінно, чим/раз, по/українськи, на/виріст

на/ура, будь/що/будь, зо/зла, до/тла, за/пані/брата

на/прокат, без/вісти, в/цілому, по/їхньому, по/четверо

Запитання 34

8. Правильно написано всі прислівники рядка

варіанти відповідей

спідлоба, вдвічі, аніскільки, тет-а-тет, сама собою

поза торік, як-не-як, на жаль, увісні, ні коли

будь ласка, що ночі, по-перше, аби коли, по-трохи

з ліва, раз у раз, ледве-ледве, будь як, восновному

уранці, день у день, в п’яте, почетверо, доречі

Запитання 35

9. Прислівником є виділене слово в реченні

варіанти відповідей

Яке добре гостювання було завжди в бабусі!

З усіх іспитів він отримав «добре».

Мені давно не було так добре й затишно.

У нього було добре, щире серце.

Добре приходить з часом.

Запитання 36

10. Помилку в написанні прислівника допущено в рядку

варіанти відповідей

зроду-віку, з давніх-давен, спрадавна

видимо-невидимо, анічичирк, аби-де

як-не-як, в основному, по-чиновницьки

більш-менш, хтозна-коли, довкруги

по-четверте, всього-на-всього, щосереди

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест