Які події відбулися в 1985—1991 рр.? ( 3 правильні відповіді )
Укажіть, який рік характеризує наведений уривок із джерела.
«... Майже всі вимоги, видані “на-гора” страйкуючими, що стосуються, здавалося б, найповсякденніших умов праці й побуту шахтарів, вимоги, які за традицією іменуються економічними, насправді прямо виходять на політику. Всі вони сконцентровані на одному: проголошену економічну реформу треба проводити в життя, нехай, нарешті, стануть реальністю самостійність підприємств, самоврядування трудових колективів, самофінансування і госпрозрахунок».
Установіть хронологічну послідовність подій:
А) Шахтарський страйк.
Б) Установча конференція Товариства української мови ім. Т. Шевченка.
В)Установчий з'їзд Народного руху України за перебудову.
Г)Перший масовий мітинг у Києві .
Д) Ухвалення Верховною Радою УРСР Закону «Про мови в Українській РСР».
Коли відбулася подія, про яку йдеться в уривку з інтерв'ю Б. Гориня кореспондентові радіостанції «Голос Америки»?
«... Сам факт проведення з'їзду - це серйозна поразка партійного апарату. Тривалий час Україна була республікою застою й, нарешті, вона сказала своє вагоме слово. Були враховані помилки інших республік і ми прийшли до з'їзду без катаклізмів, які мали місце в Тбілісі, Фергані й інших місцях. З'їзд став консолідуючою силою людей різних поколінь, політичних поглядів, багатьох організацій. Головна задача НРУ - скасувати антидемократичний проект закону про вибори, прийняти один з альтернативних проектів і наступного обрання активістів руху в парламент республіки».
Яка неформальна організація з`явилася першою?
Фундаторами якої організації виступили Спілка письменників та Спілка кінематографів України?
Першим в Україні легальним незалежним громадсько-політичним виданням став
Улітку 1989 р. у Радянському союзі спалахнув масовий страйк
Установчий зїзд Народного руху України відбувся
Головою Народного руху України став
Зображена подія відбулася
Хто у червні 1990 р. став патріархом Київським і всієї Руси України?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома