Тест_2 (Pascal) Структура програми, компілятор

Про матеріал
Для тих, хто ще вивчає Pascal! Тестові запитання з файлу краще використовувати як питання-розминка або у якості диктанту на початку уроку практичної направленості після вивчення теоретичної частини. Послідовність питань тесту (з повторенням відповідей) та основний їх тип (один з багатьох) введено навмисно (по опиту) для самостійної роботи учнів над питаннями. Вчитель на свій розсуд обирає потрібні питання тесту.
Перегляд файлу

Test_2 Структура програми, компілятор

(1-30)

 

 

  1. За що відповідає тип даних?
  1. необхідний розмір пам'яті;
  2. діапазон значень, які може приймати величина;
  3. можливі операції над величиною та формат представлення величин;
  4. необхідний розмір пам'яті, діапазон значень, які може приймати величина, можливі операції над величиною та формат представлення величини;

 

  1. Які значення може приймати тип BOOLEAN?
  1. 00, 10
  2. true, false
  3. -1,0,1
  4. будь-які значення

 

  1. Знайдіть відповідність між типом значення і позначенням

1) речові    а) INTEGER

2) логічні    б) BOOLEAN

3) цілі    в) CHAR

4) символьні   г) REAL

 

  1. Перегляд результату виконання програми в середовищі Паскаль
  1. F1
  2. F10
  3. Alt-F1
  4. Alt-F5

 

  1. Перехід до головного меню в середовищі Паскаль здійснюється натисканням клавіші
  1. Alt-F10
  2. F10
  3. F1
  4. F5

 

  1. В кінці кожного рядка ставиться:
  1. крапка
  2. кома
  3. крапка з комою
  4. нічого

 

  1. В кінці кожної програми ставиться:
  1. крапка
  2. кома
  3. крапка з комою
  4. нічого

 

  1. Яким словом закінчується програма?
  1. read;
  2. clrscr;
  3. uses crt;
  4. end.

 

  1. Запуск програми на виконання в середовищі Паскаль за допомогою меню здійснюється командою
  1. Run
  2. Edit
  3. File
  4. Compile

 

  1. Компіляція програми за допомогою меню здійснюється командою
  1. Run
  2. Edit
  3. File
  4. Compile

 

  1. Розділ опису змінних починається словом
  1. begin
  2. const
  3. end
  4. var

 

  1. Висновок, коли вказують кількість позицій для виведеної величини, називається
  1. стандартним
  2. нестандартним
  3. форматним
  4. неформатним

 

  1. Вихід з режиму Турбо Паскаль
  1. Alt-F5
  2. F10
  3. F2
  4. Alt-X

 

  1. Скільки байт пам'яті відводиться для типу boolean?
  1. 6
  2. 2
  3. 1
  4. 8

 

  1. Файл, в якому знаходиться текст програми, має розширення:
  1. <Ім'я файлу> .pas
  2. <Ім'я файлу> .bak
  3. <Ім'я файлу> .exe
  4. <Ім'я файлу> .doc

 

  1. Для того щоб постійно писати великими літерами потрібно:
  1. Натиснути клавішу Esc
  2. Натиснути клавішу Сaps Lock
  3. Натиснути клавішу Tab
  4. Натиснути клавішу NumLock

 

  1. Для того щоб активувати цифрову клавіатуру потрібно:
  1. Натиснути клавішу Esc
  2. Натиснути клавішу Сaps Lock
  3. Натиснути клавішу Tab
  4. Натиснути клавішу NumLock

 

  1. Для того щоб поверх тексту писати текст з "затиранням" попереднього потрібно:
  1. Натиснути клавішу Insert
  2. Натиснути клавішу Сaps Lock
  3. Натиснути клавішу Tab
  4. Натиснути клавішу NumLock

 

  1. Записом дійсного числа з плаваючою точкою є
  1. -1.0533333
  2. 1.0E01
  3. 48.0001
  4. 220.11

 

  1. Мітка-це
  1. довільний ідентифікатор, що дозволяє іменувати оператор програми і посилатися на нього
  2. оператор, що дозволяє іменувати оператор програми і посилатися на нього
  3. константа
  4. змінна

 

  1. Мітка знаходиться
  1. після оператора
  2. всередині оператора
  3. в кінці програми
  4. перед позначати оператором

 

  1. Опис міток починається з зарезервованого слова
  1. goto
  2. label
  3. begin
  4. if

 

  1. Змінні - це:
  1. величини, які можуть змінювати своє значення в процесі виконання програми
  2. величини, які не можуть змінювати свого значення в процесі виконання програми
  3. позначають рядки програми, на які передається керування під час виконання програми
  4. Вірної відповіді немає

 

  1. Розділ VAR служить
  1. Для опису використовуваних змінних
  2. Для опису величин
  3. Для опису виразів
  4. Вірної відповіді немає

 

  1. Лінійна структура побудови програми має на увазі
  1. Неодноразове повторення окремих частин програми
  2. Послідовне виконання всіх елементів програми
  3. Виконання лише кількох, що задовольняють заданій умові частин програми
  4. Вірної відповіді немає

 

  1. Оператор присвоювання має вигляд:
  1. =
  2. : =
  3. =:
  4. Вірної відповіді немає

 

  1. Вкажіть вищий пріоритет операцій в мові Паскаль.
  1. Операції типу додавання: +, -, or, xor
  2. Операції відносини: =, <>, <,>, <=,> =, in
  3. Унарна операція not, унарний мінус -, взяття адреси @
  4. Операції типу множення: *, /, div, mod, and, shl, shr.

 

  1. Переклад програм з мови високого рівня на мову більш низького рівня забезпечує програма -
  1. асемблер
  2. паскаль
  3. компілятор
  4. фортран

 

  1. Алгоритм, в якому дії виконуються один за одним, не повторюючись називається:
  1. лінійним
  2. циклічним
  3. розгалуженим
  4. простим

 

  1. У Паскалі відмінність в висоті букв (прописні або рядкові)
  1. має значення при написанні текстових констант
  2. має значення для написання службових слів
  3. має значення для написання імен змінних
  4. ігнорується

 

 

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

4

2

1г, 2б, 3а, 4в

4

2

3

1

4

1

4

 

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

4

3

4

3

1

2

4

1

2

1

 

  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  
  1.  

4

2

1

1

2

2

3

3

1

1

 

doc
Додано
25 січня 2019
Переглядів
986
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку