Тестові завдання для перевірки знань студентів з теми: "Історія розвитку гімнастики".
Студенти повинні показати знання з історії та теорії виникнення, походження та розвитку гімнастики як системи фізичних вправ. Вміти оперувати основними поняттями історії виникнення предмету.
Тестовий контроль знань
Тема:Історія розвитку гімнастики
1 Гімнастика означає:
А) тілесні вправи
Б) тренувальні вправи;
В) вправи для окремих груп м’язів.
2 Гімнаст означає:
А) спортсмен;
Б)голий;
В)фізично розвинений.
3Палестрика це:
А) пентатлон;
Б) танці;
В) боротьба, змагання.
4 Мета гімнастики у Древньому Римі:
А)зміцнення здоров’я та військова підготовка;
Б)військова підговка;
В) завоювання інших територій.
5 Гімнастика Стародавнього Риму мала:
А) військово-прикладний характер;
Б) естетичний;
В)фізичний.
6 Зміст гімнастики Стародавнього Риму складали:
А) боротьба людини з людиною:
Б) боротьба людини із звіром;
В)міжусобні війни.
7 Гладіатор це:
А) раб;
Б) раб, який у змаганнях з дикими тваринами досконало фізично розвинений;
В) переможець на перегонах людини з твариною.
8 До складу пентатлону входило:
А)6 фізичних вправ;
Б) 5 фізичних вправ;
В)4 рухи.
9 Архестрика означає:
А)парні змагання:
Б) парний танець;
В) ритмічні рухи у формі танцю.
10 Сферистика означає:
А) народні ігри;
Б) різноманітні ігри в м’яч;
В)магічні вправи та закликання.