КОНДИТЕРСЬКА «ДИВОСВІТ» ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ З ПРІОРІТЕТОМ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА ЗМІСТОВОЮ ЛІНІЄЮ «ІНШІ ЛЮДИ» ( освітня лінія «Дитина в Соціумі», сфера «Люди») ДЛЯ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОЇ

Про матеріал
Мета: продовжувати ознайомлювати дітей із соціальним світом, формувати знання дітей про соціальні ролі людей у суспільстві, поглибити знання дітей про працю людей, розширювати і збагачувати зміст ігор дітей на тему «Кондитерська», навчати урізноманітнювати зміст ігор, творчо використовувати набуті знання, навчати самостійно розподіляти ролі, спонукати до самооцінювання вчинків, розвивати уміння дотримуватись правил рольових взаємовідносин, закріпити знання про знаряддя праці необхідні для роботи людям цієї професії, виховувати охайність та відповідальність у власній трудовій діяльності, шанобливе ставлення до людей різних професій.
Перегляд файлу

ДНЗ №7м.Луцька «Лелітка»

студентка 42 дош.

 Вікторія Скороход

вихователь-методист ДНЗ №7

 Олійник С.М.

методист Луцького педагогічного коледжу

 Замелюк М.І

 

РОБОТА МЕТОДИСТА ЗІ СТУДЕНТОМ-ПРАКТИКАНТОМ

НА ПЕРЕДДИПЛОМНІЙ ПРАКТИЦІ

КОНДИТЕРСЬКА «ДИВОСВІТ» ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ З ПРІОРІТЕТОМ ТРУДОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗА ЗМІСТОВОЮ ЛІНІЄЮ «ІНШІ ЛЮДИ» ( освітня лінія «Дитина в Соціумі», сфера «Люди») ДЛЯ ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОЇ ГРУПИ

Мета: продовжувати ознайомлювати дітей із соціальним  світом, формувати знання дітей про соціальні ролі людей у суспільстві,  поглибити знання дітей про працю людей, розширювати і збагачувати зміст ігор дітей на тему «Кондитерська», навчати урізноманітнювати зміст ігор, творчо використовувати набуті знання, навчати самостійно розподіляти ролі, спонукати до самооцінювання вчинків, розвивати уміння дотримуватись правил рольових взаємовідносин, закріпити знання про знаряддя праці необхідні для роботи людям цієї професії, виховувати охайність та відповідальність у власній трудовій діяльності, шанобливе ставлення до людей різних професій.

Обладнання: дидактичні ігри «Відгадай професію», «Що предмет розповість про себе?», «Збери пазли», «Наведемо порядок», сюжетно-рольова гра «Кондитерська», дидактичні картинки «Професії».

Попередня робота: В бесідах, при розгляданні ілюстрації, відеоматеріалів, презентацій познайомити дітей з працею кондитерів. Вихователь разом з дітьми складають колекцію різноманітних цукеркових етикеток, виготовляють ескізи тістечок, тортів. Вирішення проблемних ситуацій «Що не вірно».

ХІД ЗАНЯТТЯ

Вихователь:

- Діти, я хотіла б запропонувати здійснити вам захоплюючу і пізнавальну подорож у дивовижне «Місто професій».

Професії бувають різні -

Всі вони дуже важливі:

Кухар, тесляр і шофер,

Педагог, маляр, монтер,...

Всі професії важливі,

Для нашого міста всі потрібні!

Дидактична гра «Відгадай професію»

Мета: розширювати уявлення дітей про професії; встановити про яку професію мовиться.

1.Доставляють листи, посилки в кожен будинок. Роблять так, щоб листи і посилки, обов'язково, були доставлені тим, кому їх пишуть. (листоноша)

2.Ця професія затребувана на будівництві,в організаціях, що займаються ремонтом квартир, будинків і офісів, для виготовлення й установки вікон, дверей, підвіконь, порогів, поруччя і для внутрішньої переробки приміщень (наприклад, прикраса стель, облицювання стін, плінтусів тощо).  (столяр)\

3.Професіонал, який навчає тому, про що він дуже добре знає (вчитель)

4.Сміливий, справедливий, сильний він, як у казці, захищає добро.Д опомагає добрим, хорошим людям берегти себе. На дорозі завжди вчасно слідкуватиме за дотриманням важливих для здоров'я і життя правил. У своєму кабінеті готовий прийти на допомогу чесним людям, якщо нечесні заважають їм спокійно жити.Він у прекрасній фізичній формі, обов'язково робить зарядку.Зразок справедливості і винахідливості. (міліціонер)

5.Спеціаліст з розведення бджіл, їх змісту та отримання продуктів бджільництва (пасічник)

6.Професіонал, який бажає всім здоров'я. І все робить для здоров'я людей.
Знає, як влаштовано тіло людини. Які існують хвороби і ліки від них. Як одужати і захистити себе від хвороб. (лікар)

7.Саме він перетворює чорне поле на зелене, коли сходить посіяне зерно. Зелене перетворюється на золоте – коли достигають колоски. Золоте стає білим – коли із зерна виготовляють борошно. А ось коли хліб випечений – біле перетворюється на рум’яне (хлібороб)

8.Це професія пов'язана з продаванням товарів населенню, наданням покупцю допомоги у виборі товарів і наданням послуг,пов'язаних з докладним опис товару. (продавець)

9.Особа, яка ручним способом або за допомогою машинного пристосування здійснює доїння тварин (дояр)

10.Це фахівець, який займається створенням всіляких кондитерських виробів (цукерки, випічка, торти тощо). Ці професіонали затребувані в пекарнях, ресторанах, готелях, а так само в супермаркетах, які реалізують власну продукцію. (кондитер).

Дидактична гра «Що предмет розповість про себе?»

Мета: на основі знань про зміст і особливості праці дорослих, які виробляють речі та предмети повсякденного користування, вчити оцінювати її результати; виховувати у дітей почуття вдячності тим, хто створив такі необхідні речі.

Правила гри. Дитина бере відповідний предмет і від імені предмета намагається цікаво розказати, що це, з чого зроблений, хто його зробив, для чого цей предмет призначений. (ручка, ножиці, печиво)

Вихователь: чи знаєте, ви, звідки беруться булочки в магазині? Хто їх пече? (пече булочки кухар). Ні діти, це – кондитер. Він виготовляє  різноманітні види випічок та тістечок цукерки,  торти. 

Вихователь: Вчора я отримала лист від зайчат, де просять привезти їм в ліс печиво, які вони люблять.

- Згодні допомогти зайчатам?

- Але де ж ми візьмемо печиво адже у нас їх немає? (Відповіді дітей)

- Правильно в кондитерській. А хто працює в кондитерській: директор, адміністратор,технолог, комірник, кондитер, бригадир, пакувальник, прибиральник. Діти, а коли кондитерські вироби вже готові, куди вони прямують? (В магазин). Ми з вами зараз вирушаємо у кондитерську.

 

У КОНДИТЕРСЬКІЙ «ДИВОСВІТ»

Адміністратор. Для того, щоб замовити тістечка, торт, печиво  потрібно підійти до адміністратора вибрати тістечка, торт, печиво  із каталогу.

Технолог Людина яка придумує різні рецепти.

Комірник видає тістомісам борошно, воду, сіль, замовляє директору фабрики відсутні продукти, сам купує в магазині продукти

Кондитери ліплять торти і тістечка, передають їх в пакувальний цех. Бригадир домовляється з бригадою про те, який вид кондитерського виробу буде зроблений (за задумом дітей).
Пакувальники фасують вироби в коробочки, бригадир «дзвонить»в магазин, повідомляє про готовність партії тортів.
Директор кондитерської обходить всі цехи, розмовляє з працівниками, комірником, замовляє потрібні продукти з магазину.
Прибиральник стежить за чистотою на фабриці.
Працівники магазину: водій доставляє партію кондитерських виробів, лагодить свій вантажівка; вантажник розвантажує товар, допомагає продавцю; продавець розклеює цінники, приймає товар з фабрики; продає продукти.

Дидактична гра «Збери пазли»

Мета: навчити класифікувати предмети за функціональним призначенням (задоволення потреб у праці) розвивати мислення, пам'ять, сприйняття, увагу,  уявлення про професії ,виховувати повагу до праці людей всіх професій.

Вихователь:А як кондитер готується до свого робочого дня?

Дидактична гра «Наведемо порядок»

Мета: продовжувати закріплювати знання про професію кондитера; розвивати уяву; активізувати  мову; виховувати почуття поваги, подяки за виконану працю.

Коли кондитер приходить на роботу, що він робить саме перше.
-миє руки;
- одягає фартух;
- готує необхідні матеріали;
- замішує тісто;
-виготовляє з тіста заготовки;
розігріває духову шафу і випікає печиво;
- викладає готовий продукт на піднос.

Вихователь: А ви хочете на кілька хвилин стати кондитерами? А адже це можливо, адже ми перебуваємо в «місті професій». Діти з вихователем прикрашають готове печиво,  перекладають його на піднос, наводять порядок на робочих місцях і відправитися назад в наш дитячий сад.

Вихователь: Ось ми і повернулися. А де ми з вами побували? Всі професії потрібні та корисні. Головне, щоб людина тієї чи іншої професії любила свою справу і сумлінно виконувала свої обов'язки.

Вихователь: Як ви думаєте, чи сподобається печиво нашим зайчатам? А як ви думаєте, чому наша кондитерська має назву «Дивосвіт»?

Вихователь: А я хочу завершити наше заняття таким віршем:

Чим пахнуть ремесла
Мають ремесла свої аромати:
Тістом в пекарні пахне, малята.
Мимо столярні пройдете зрана –
Гостро запахне стружка духмяна.
Лаком і фарбою пахне маляр,
Цеглою – муляр, замазкою – скляр.
Куртка шоферська пахне бензином,
Одяг робочий – мастилом машинним.
Пахне кондитер мускатами, тминами.
Лікар – аптекою і вітамінами.
А хлібороби, що ходять за плугом,
Пахнуть чорноземом, полем і лугом.
Морем і рибою пахне рибак…
Тільки неробство не пахне ніяк.
Ледар пахтиться духами старанно,
Та пахне він, діти,
Усе ж препогано.
Джанні Родарі

 

 

 

Презентація кондитер

 

Слайд 2

Кондитер — це професійний кухар, створює кондитерські вироби, десерти, та іншу запечену їжу. Представників цієї професії можна зустріти у великих готелях, ресторанах та пекарнях. Рідше кондитером називається людина, чий бізнес пов'язаний з продажем кондитерських виробів.

Слайд 3

Кондитер займається приготуванням різних видів тіста, начинок, кремів за заданою рецептурою, випікає і прикрашає продукцію. Це високоякісні, різноманітного вигляду, смаку і аромату харчові продукти. Більша частина робіт виконується вручну з допомогою спеціальних інструментів, перетворюючи професію кондитера в мистецтво.

Слайд 4

Крім цього, кондитер зобов'язаний знати строки і умови зберігання інгредієнтів та готових продуктів.

Слайд 5

Місце роботи: ресторани, кафе, їдальні, комбінати, кондитерські фабрики. Вимоги до кондитеру: необхідна смакова пам'ять, творчу уяву, тонкий смак і нюх. Необхідно прекрасно розбиратися в продуктах і в їх складі.

Слайд 6

Кондитер — кухар, який спеціалізується на виготовленні кондитерських виробів . В основному в навчальних закладах кондитери отримують універсальну підготовку, яка надає можливість виконувати практично всю основну роботу, необхідну на виробничих фабриках і організаціях громадського харчування

Слайд 7

Однак в окремих випадках кондитери спеціалізуються на виготовленні конкретної продукції, наприклад, шоколаду — це професіонали з приготування шоколаду та шоколадних виробів.

Слайд 8

На тлі інших кухарських спеціалізацій дана професія є найбільш цікавою, престижною і затребуваною. Для того, щоб стати кондитером, необхідно пройти навчання до коледжу, на курсах, що передбачають видачу дипломів і сертифікатів, або у вузі - факультети ресторанного бізнесу та послуг, виробничого менеджменту

Слайд 9

Фахівці без вищої освіти можуть розраховувати на високий дохід, але для просування по посадових сходах, курсів або коледжу не достатньо.

Слайд 10

Харчові продукти зазвичай з великим вмістом цукру, відрізняються високою калорійністю , приємним смаком і ароматом.

Слайд 11

Для приготування карамелі і ірису використовують різноманітні види харчового сировини — цукор, патоку, мед, фрукти і ягоди, пшеничне - рідше вівсяну, соєву, кукурудзяну, житню муку, молоко і масло, жири, крохмаль, какао, горіхи, яйця, харчові кислоти, ароматизуючі речовини, які обробляють різними механічними та термічними способами. Висока харчова цінність карамелі і ірису зумовлена значним вмістом у них вуглеводів, жирів і білків .

Слайд 12

Залежно від використовуваної сировини, технології виробництва і властивостей одержуваного продукту К. і. поділяються на 2 основні групи: а) цукристі - карамель, цукерки, шоколад і какао-порошок, пастила - мармеладні вироби, халва та інше східні солодощі, ірис, драже ; б) борошняних - печиво, пряники, крекери, галети, здобне печиво, вафлі, торти, тістечка, кекси та інше .

Слайд 13

Кондитерські вироби - ласощі , солодощі , солодкі страви — висококалорійні харчові продукти з великим вмістом цукру, що відрізняються приємним смаком та ароматом.

Слайд 14

Кондитер. Стародавнє латинське слово позначало не солодких справ майстри, як в наші дні, а професійного роздільника подаються на бенкеті страв - мистецтво, якого стародавні римляни надавали дуже велике значення. В наші дні бути кондитером означає займатися кондитерським мистецтвом, виробляти різні маніпуляції із солодкими стравами.

doc
Додав(-ла)
Замелюк Марія
Додано
21 вересня 2018
Переглядів
3664
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку