Тестові завдання учні виконують на протязі уроку.Практика показала,що тестові завдання сприяють саморозвитку учнів та їх самореалізації.Розвивають уміння працювати в парах,групах,самостійно.Формують ключові компетентності(спілкування державною мовою,обізнаність та самовираження в сфері культури,вміння вчитись впродовж життя).За кожне завдання учень отримує певну кількість балів.
8 клас
Тема :Стильовий синтез. Творчість Тараса Шевченко і Миколи Лисенко.
1 Встановіть відповідність (2 бала)
1Джузеппе Верді а) «Сорочинський ярмарок»
2 М.Мусоргський б) «Ріголетто»
3 П.Ніщинський в) «Роксолана»
4 Д.Січинський г) «Верочниці»
2 Від чого залежить авторський стиль митця? (1 б)
с.182
3 Хто з українських митців належав до типу митця-громадянина?(1 б)
С.183
4 Що єднає творчість Тараса Шевченко та Миколи Лисенко? (2 бала)
С.183-184
1.
2.
3
4
5 В яких жанрах працював Т.Шевченко,як маляр? Вилучіть зайве.(1 бал)
(портретний,натюрморт,пейзаж,побутовий,історичний,міфологічний)с.184
6 Завдання с.186 Картина на вибір.(2 бала)
7 Продовжити речення (2 бала)
Спадщина Шевченка-художника за глининою почуттів…
Живопис і графіка Кобзаря дали могутній поштовх до…
Через драму української дівчини-кріпачки митець…
8 Завдання с.192 (2 бала)