Тестові різнорівневі завдання для учнів 7 класу можна використовувати для узагальнення та систематизації знань, умінь і навичок учнів з теми "Ссавці", а також для поточного контролю знань.
Різнорівневі тестові завдання з біології для 7 класу на тему «Ссавці»
Завдання з однією правильною відповіддю
1. До першозвірів належать:
A) коала, вомбат;
Б)) качкодзьоб, єхидна;
B) землерийки, їжаки;
Г) кенгуру, сумчастий вовк.
2. Яйця відкладають:
A) коала, кенгуру;
Б) полівки, пацюки;
B)) качкодзьоб, єхидна;
Г) землерийки, їжак.
3. Тіло ссавців вкрите:
A)) волосяним покривом;
Б) роговими лусками;
В) роговим пір’ям;
Г) кістковими лусками
4. Ссавці мають шийні хребці у кількості:
A)) сім;
Б) шість;
B) вісім;
Г) дванадцять.
5. Їжа у ссавців починає перетравлюватися у:
A) шлунку;
Б)) ротовій порожнині;
B) тонкому кишечнику;
Г) товстому кишечнику.
6. Від серця по великому колу кровообігу у ссавців рухається кров.
A) венозна;
Б) змішана;
B) артеріальна;
Г)) венозна або артеріальна
7. Ряд тварин, у представників якого різці ростуть протягом усього життя:
A)) Гризуни;
Б) Примати;
B) Рукокрилі;
Г) Парнокопиті.
8. Ряд тварин, шлунок яких складається з чотирьох відділів:
A) Рукокрилі;
Б) Комахоїдні;
B)) Жуйні
Г) Нежуйні
9. Тварина класу Ссавці, пристосована до польоту:
А)) кажан;
В) вомбат;
Б) єхидна;
Г) опосум.
10. Визначте, яких залоз немає в шкірі ссавців:
A) сальних;
Б) потових;
B))куприкових;
Г) молочних.
11. Визначте особливість будови серця ссавців:
A) 3-х камерне;
Б)) 4-х камерне;
B) 2-х камерне;
Г) 3-х камерне з перетинкою у шлуночку.
12. Визначте кількість хребців у шийному відділі жирафи:
A) 5; Б)) 7; B) 12; Г) 10.
13. Визначте, яким є покрив тіла ссавців:
A) суха шкіра без залоз;
Б)) шкіра, вкрита шерстю;
B) шкіра, вкрита лускою;
Г) суха, зроговіла шкіра.
14. Укажіть, які відділи в головному мозку ссавців найбільш розвинені:
A)) мозочок, півкулі головного мозку;
Б) середній мозок;
B) проміжний мозок;
Г) довгастий мозок.
15. Визначте особливість будови шлунка у багатьох рослиноїдних ссавців:
A) однокамерний;
Б) двокамерний;
B) трикамерний;
Г)) чотирикамерний
Завдання на встановлення логічної послідовності
16. Установіть послідовність розміщення органів травної системи ссавців.
A) Тонкий та товстий кишечник; 4
Б) шлунок; 3
B) ротова порожнина з зубами; 1
Г) анальний отвір; 5
Д) глотка,стравохід. 2
17. Установіть послідовність дихальних рухів ссавців, починаючи з вдиху.
A) Об’єм грудної порожнини збільшується; 2
Б) повітря надходить у легені; 3
B) об’єм грудної порожнини зменшується, повітря «виштовхується» з легень назовні; 5
Г) міжреберні м’язи і м’язи діафрагми скорочуються; 1
Д) м’язи розслаблюються. 4
Завдання на відповідність
18. Установіть відповідність між прикладами зубів та їхніми характерними ознаками.
A) Ікла; 3
Б) кутні 2
B) різці. 1
1.зуби слугують для відкушування;
2. зуби слугуюь для подрібнення їжі;
3. зуби слугують для захоплення й утримання здобичі.
4. Зуби дрібні, загострені, конусоподбні.
19. Установіть відповідність між таксономічними категоріями та наведеними назвами для зображеного організму.
А) Тип; 3 1. Вечірниця;
Б) клас; 6 2. Гризуни;
В) ряд; 4 3. Хордові;
Г) рід; 1 4. Рукокрилі;
Д) вид. 7 5. Хижі;
6. Ссавці;
7. Вечірниця руда.
20. Установіть відповідність між рядами Ссавців та тваринами, що до них належать.
A) Хижаки; 1
Б) Рукокрилі; 3
B) Комахоїдні; 4
Г) Парнокопитні; 6
Д) Непарнокопитні. 5
1. тигр, вовк;
2. бабак, білка;
3. кажан, вечірниця;
4. їжак, землерийка;
5. зебра, кінь, носоріг;
6. жирафа, бегемот.