Тестові завдання з теми: « Планета Земля як середовище життя організмів» (І частина)

Про матеріал
Тестові завдання можна використати для поточного контролю знань з теми: « Планета Земля як середовище життя організмів». Робота включає в себе завдання з вибором однієї правильної відповіді , тести на відповідність
Перегляд файлу

Тестові завдання з теми: « Планета Земля як середовище життя організмів»  (І частина)

У завданні 1-8 виберіть одну правильну відповідь ( 0,5б.)

1. Який ряд утворено лише назвами організмів?

А півень, скеля, очерет                                Б конвалія, оса, карась

В коник, Сонце, лелека                               Г зозуля, бінокль, пісок

2. Укажіть ряд, у якому перелічені властивості організмів.

А звук, блиск, живлення                         Б об’єм, бінокль, пісок

В муха, Місяць, лебідь                           Г ріст, подразливість, рух

3. Укажіть найменшу складову організму рослини.

А орган                        В клітина                  Б квітка                Г листок

4. Укажіть, як дощові черв’яки впливають на грунтове середовище:                                                                                                             А погіршують надходження в грунт повітря;                                                                  Б  ускладнюють надходження води в грунт;                                                                                                В  зменшують вміст поживних речовин у грунті;                                                                            Г  збагачують грунт поживними речовинами

5. Що спільного у дятла, косулі, сироїжки, ялини?

А живляться рослинами        Б активно рухаються

В мешкають у лісі                  Г утворюють органічні речовини з неорганічних

6. Яка речовина необхідна рослинам для дихання?

А вода     Б кисень         В хлорофіл              Г вуглекислий газ

7.  Які організми забезпечують киснем мешканців    нашої планети?

А гриби           Б хижаки                 В зелені рослини       Г рослиноїдні тварини

8. Укажіть значення грибів.

А руйнують гірські породи                   Б утворюють органічні речовини

В слугують кормом для звірів               Г виділяють кисень

 

 

 

 

У завданнях 9 – 11 встановіть відповідність:

9. Установіть відповідність між грибами та групами, до яких вони належать.

( 1,5 б.)


 

Гриб

1 маслюк

2 сажка

3 сажка

 

 

Група грибів

А паразитичні

Б отруйні

В їстівні

Г одноклітинні


10. Установіть відповідність між мешканцями саду та групами організмів, до яких вони належать.

( 2б.)


Мешканці саду

1 вишня, яблуня

2 бджола, сонечко

3 лобода, пирій

4 яблунева плодожерка, хрущ

 

Група організмів

А корисні комахи

Б бур’яни

В плодові дерева

Г шкідливі комахи

Ґ корисні птахи


11. Установіть відповідність між організмами та їх роллю в екосистемі.

( 1,5б.)

1

тварини

А

створюють  органічні  речовини  і  забезпечують  ними інші організми

2

бактерії

Б

перешкоджають  гниттю  відмерлих  решток  організмів

3

рослини

В

споживають  готові органічні  речовини

 

 

Г

беруть участь у гнитті відмерлих решток організмів

 

12. Розподіліть зображені організми на відповідні групи ( 3б.)

doc
Додано
31 березня 2020
Переглядів
4552
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку