Трансконтинентальна виробнича кооперація у виробництві літаків корпорації «Boeing» Презентацію підготувала учениця 11 класу Турянська Дар’я
Номер слайду 2
План. Перспективи. Основні центри. КомпаніїBoeing. Висновки
Номер слайду 3
Перспективи авіаційної промисловостіАвіапром є однією з найбільш динамічно розвиваючих галузей ВПК США, рівень і масштаби виробництва авіаційної техніки в найближчій перспективі будуть практично повністю задовольняти потреби національних воєнних сил. Літаки. Кількість повітряних суден. Гелікоптери. Всього ЛА
Boeing має два основних виробничих підрозділи: Boeing Commercial Airplanes (цивільна продукція)Boeing Integrated Defense Systems (продукція військового призначення та космічна техніка)Локхід (Lockheed Martin)Дуглас / Макдоннелл Дуглас (в 1997 Mc. Donnell Douglas і Boeing об'єдналися в компанію Boeing Company - найбільшу світову аерокосмічну корпорацію)
Номер слайду 6
Нортроп Грумман (Northrop Grumman Corporation) - корпорація, утворена в 1994 році в результаті злиття компаній «Northrop Corporation» і «Grumman Corporation». Нортроп (Northrop Corporation) - авіабудівна компанія, що існувала з 1939 по 1994 рік. Грумман (Grumman Aircraft Engineering Corporation, пізніше Grumman Aerospace Corporation) - авіабудівна компанія, що існувала з 1929 по 1994 рік.
Номер слайду 7
B o e i n g. Корпорація “Boeing” заснована в 1934 році як компанія з виробництва авіаційної техніки. Сучасна структура остаточно оформилася в середині 1990-х років після придбання нею в 1996-му військових відділень компанії “Rockwell International” та поглинання в 1997-му корпорації “Mc. Donnell Douglas”. В даний час “Boeing” є однією з найбільших корпорацій в світі, зайнятих розробкою та виробництвом авіаційної техніки, а також ракетної зброї, космічної техніки і радіоелектронного обладнання.
Номер слайду 8
В цілому аналіз сучасного стану і перспектив розвитку авіаційної промисловості США дозволяє зробити наступні висновки: Авіапром – одна з найбільш розвинених високотехнологічних галузей економіки США. Проте їй властивий ряд проблем, серед яких однією з найістотніших є зниження кількості нових розробок військових літаків і гелікоптерів. Військова авіаційна промисловість має всі види і типи підприємств: виробничі, ремонтні, науково-дослідні та підприємства з утилізації. Основу галузі формують приватні військово-промислові корпорації, провідне положення серед яких займають “Boeing”, “United Technologies”, “Lockheed Martin”, “Textron”, “Northrop Grumman”. На підприємствах цих корпорацій зосереджена переважна частка виробничих потужностей з випуску AT.
Номер слайду 9
Висновки В даний час на підприємствах авіаційної промисловості США налагоджено випуск і проводиться модернізація близько 20 основних типів військових літаків і гелікоптерів, а також більше 20 типів БЛА і систем. Станом на середину 2012 року пріоритетними програмами придбання авіаційної техніки є: тактичні винищувачі F-35 “Лайтнінг-2”, винищувачі-штурмовики F/A-18 E/F “Супер Хорнет”, літаки спеціального призначення V-22 “Оспрей”, літаки РЕБ EA-18 G “Гроулер”, літаки ДРЛО та управління E-2 D “Перспективний Хокай” (“Едванст Хокай”), ТЗЛ КС-46 А, гелікоптери вогневої підтримки АН-64 “Апач” Block 3, безпілотні літальні апарати RQ-4 ” Глобал Хок “і MQ-9” Ріпер “. Позитивні тенденції і стійке зростання як кількісних, так і якісних показників спостерігаються переважно в області розробки і виробництва БЛА. Провідні позиції в розробці та виробництві сучасних і перспективних безпілотних систем великої дальності і тривалості польоту займають корпорації “Northrop Grumman” і “General Atomics”). Даний напрямок розглядається в якості одного з найбільш перспективних для підтримки надалі необхідного технологічного та економічного переваги американського авіапрому перед іншими світовими авіавиробниками.
Номер слайду 10
Таким чином, авіапромисловість США являє собою одну з провідних галузей економіки країни, і її ВПК володіє розвиненою науково-дослідної, виробничої і ремонтною базою. Досягнутий технологічний відрив в різних підгалузях авіабудування, а також накопичений науково-технічний, кадровий, виробничий і ресурсний потенціал дозволяють американському авіапрому утримувати лідируючі позиції у світі.